• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

det är såna där vaga förklaringar som får mig att se ut som Sue Ellen varje gång jag klippt mig...

• nenne78

Scenario: Vad vill du göra? jaaaeee... inte klippa upp det så mycket men ändå lite flikigt, eller ja inte vet jag vad tycker du? jaja, föna det torrt du *poff* Så går man därifrån med lejonman. Jag har annars runt rakt hår så man känner sig som en torktumlad räv.

• viktualia

*skrattar så jag tjuter*

nenne.. vi kanske borde starta en egen tråd du och jag... det blir så mycket asgarv när vi är i farten.. tur att vi har seriösa personer här också...

jag klippte mig alltså idag och är helnöjd med hur jag ser ut.. så jag tror att det kommer gå bra trots vag förklaring...

• viktualia
    torktumlad räv

det var nog sånt kentfantast menade i den där andra tråden....

• viktualia

blev så nyfiken på det där med pris på fixning hos frissan så jag ringde dem:

500 för makeupen
    700 kr/h för håret... och hon som svarade gissade att det skulle ta högst två timmar.. flera bud från samma salong....

...jaja.. jag lär förhandla i frågan när jag gör provuppsättning...

vad får ni andra betala?

• nenne78

oh my god!
    Jag ska betala 2350 för håret och runt650 för makeupen... *tömmer fickorna*

men jag ska ju ha slöja och tiara och sen fixar hon löshår och det är provuppsättning och konsultation med i priset. Men ändå...

• okt2006

Ha ha, visst är det härligt med gamlingar och deras presenter!! Min pappa fick en låda med häftstift i julklapp av sin svärfar (alltså min morfar)

När jag slutade som klassföreståndare för en klass fick jag en spegel med en ram av tenn. På ramen satt kronblad av tenn, så det hela såg ut ungefär som en solros (fast av tenn då). På varje kronblad var det fastklistrat ett skolfoto av varje elev! Tjusigt värre!

• viktualia

jag ska varken ha slöja eller tiara.. funderar däremot på blommor i håret men har inte bestämt mig.. risk att det blir lite för mycket...inge löshår heller...

• okt2006

Hon som ska fixa hår och smink på mig och min tärna tar 1800 kr för smink och hår (brud). Lite dyrare om man ska ha löshår eller en väldigt avancerad uppsättning med massa lockar osv.

Och förresten nenne78 och viktualia: det är roligt att läsa era inlägg så ert svammel är inte mig emot!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5