• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

nu har våra inbjudningskort kommit, men de måste hämtas ut på posten och jag har inte tid... herrn får göra det sen... vill skicka ut alla NU!!!! hi hi hi

• HelenaR

Vi sänder våra kort imorgon =)
    spännande ville bjudit ännu flera men nu blir det dessa :)

Vi har ej fått någon kontakt me Präst ännu, så kanske dags att ringa???

Vi ska ialfall inte se varandra på våran dag, jag och pappa går in allra sist i kyrkan där då alla väntar ;)

Vet ej nåt ang musik vad vi ska ha ...

Räknat ihop mat och alkohol och tycker det borde vara billigare me alkohol *S* när man köper ett visst antal mängd borde man få rabatt *ler*

Vänner kommer och är serveringspersonal dom ville det då dom är utbildade och tycker det är skojigt =)

Hyrt lokal och kommer ha Buffe massa gott blir det *längtar* *S*

Sen ska det köpas en hel del annat medoch fixas men kläderna är nästan klart ialfall mamma o pappa betalar mina och sambons mamma betalar hans kläder :)

• Linnea J

oj vad ni skriver en massa!

har haft fullt upp med att börja jobba och springa till juveleraren hela tiden..
    nu är det klart med ringen och den går att göra så som jag ville ha den.. har även lagt undan manschettknappar och beställt ett halsband i en annan färg än vad de sålde.. tur med liten stad just nu.. de ställer verkligen upp nu när man behöver det..

ni har pratat om underkläder tidigare.. jag gick in på triumph och 10 min senare kom jag ut med en BH som blir perfekt!! har köpt matchande trosor till det.. inga supersexiga eftersom jag var tvungen att köpa i hudfärgad nyans men BHn är söt med lite spets iaf..

Funderar fortfarande på capen men ska kolla när sambon provar kläder, när det nu blir...

• Gumsigos

Linnea J På tal om cape, var kan man hitta en? Funderar på om jag behöver en jag me, även om vi ska vara hemma. Blir kanske för kallt på logen, att stå bara...

• MiaMoore

*deppar* Var så lycklig att skorna jag beställt kommit idag, hämtade paketet och så visar det sig att mina abnormt breda fötter inte kommer i de små nätta askungeskorna! Helt bortkastade pengar, och nu vet jag fortfarande inte vad jag ska ha på fötterna! Om jag skar bort 2 cm på bredden av fötterna skulle det funka, men det känns ju lite väl smärtsamt... Jag som skulle ha så fina skor! *tjuter högt*

• viktualia

Stackars MiaMoore!!! Du som skulle ha så coola dojor! Sälj dem dyrt på Köp och Sälj här på BT och lycka till i jakten på några som passar för dina fötter - även efter att de svällt upp..*blink*

Cape/liknade.. jag tänker göra som LinneaJ.. jag ska kolla om min bröllopsbutik har nån till uthyrning när jag provar klänningen för justering och min m2b letar kläder åt sig.. som sagt.. när nu det blir...

• aircondition

Vi har skickat våra inbjudningar. Av 60 så har 23 svarat att dom kommer. 1 ½ vecka efter att dom fått korten!

Skulle prova klänning förra lördagen, köpa ring... kom hem med skor! Så nu måste jag köpa klänning efter skorna! Brukar man göra så?!

• Linnea J

på tal om skor.. deppade ihop totalt när jag såg att din sko nu har halva priset på mina skor.. de kostade iof bara 280 från början men nu kan jag alltså få rätt stl för bara 140.. snyft..

min granne hade en hellång cape men som såg väldigt vintrig ut.. hon använde den i februari när hon gifte sig och har lintyg(tror jag) på utsidan.. jag vill ha en blank.. men den jag har provat hade en mudd med "lurv" på.. vill ha en utan .. det känns mindre vintrigt då..

• MiaMoore

Deppar fortfarande, men har tänkt att lägga ut skorna på Tradera eller något så snart jag accepterat mitt nederlag. Önskar jag inte hade så vansinnigt breda fötter (de är verkligen formade som simfötter; stora, platta och breda), men transor hittar ju skor så då borde jag ju lyckas även om jag shoppar online.

Vi hade bjudit 66 personer, och hittills vet vi 26 personer som kommer. Eller 25, beroende på hur ett pars äktenskap artar sig...:-/ Ack ja.

I morgon ska vi åka Mälaren Runt, så då blir det inget fixande kring bröllopet. Ska bli kul.

• lana2810

Köpt skor för ett par dagar sedan. Riktigt nöjd - tillräckligt mycket "känga" för att passa utomhus i oktober och tillriktligt mycket "pumps" för att funka på dansgolvet inomhus.
    Det som gör mig mest uppspelt nu är att mina vänner försöker gillra en uppenbar möhippefälla (eller så är det en undanmanöver och då blir jag verkligen lurad). Känner mig alltså ganksa säker på att jag vet när det blir av (vilket ju faktiskt är rätt skönt) och tvekar kring om jag ska spela med, eller göra mig besvärlig och retas lite. I vilket fall som helst känner jag mig trygg i att det kommer att bli roligt .

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5