• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

japp! jag älskar stora partaj och kan inte låta bli att sända min 30 årsdag i april 07 en tanke då och då heller.. ha ha ha...

• HelenaR

ja vi blir ca 55 personer inklusive barn blir lagom *tycka*
    Tror inte alla barn kommer heller så blir lagom vill EJ ha för stort , mer romantiskt me mindre bröllop *tycka*

Hoppas även ekonomin blir bättre

• Fru Kroon

Igår kom pappret angående hindersprövning från skattemyndigheten, och på den blanketten stog det också att jag hade lämnat in en anökan om namnbyte efter vigseln. Okej sen då, sker namnbytet automatiskt eller ska jag fylla i ytterligare några papper och när kommer dom då?

• viktualia

Namnbytet sker automatiskt när prästen lämnat in vigselpapprena efter vigseln.

• okt2006

Plockar upp listan igen, ni kan väl kolla så era uppgifter stämmer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo
    2007
    7 okt - höst brud 07 ,

• HelenaR

OKTOBERBRUDAR
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo,HelenaR
    2007
    7 okt - höst brud 07 ,

• Fru Brorsson

Har hedersbrudarna ändrat vigseldatum???

• viktualia

Troligen... svaret finns nog in någon av de tidigare "oktober"trådarna... Dessutom är det ju rätt olika hur aktiva gänget är... Vissa har ju inte yttrat sig i den här tråden alls.. men det är häftigt att det ändå samlas så många oktoberbrudar här... kände mig rätt ensam om idén tills jag började rota här!!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5