Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
näe du ska sätta på dig klänningen, allra helst med "rätt" underkläder och sen sätta dig ner. tänk på att du ska sitta flera timmar i sträck vid festen, det måste finnas plats för mat i magen och för lite taskig hållning... om man bara har provat klänningen stående så vet man ju egentligen INGET om hur bilringarna ser ut och huruvida man får plats med mat i magen.. varför inte prova klänningen när du är proppmätt nån gång?!? *flinar*
Ah, ja men se där har vi något intressant! Tusen tack, viktualia, du är en pärla! Lita på att jag ska ha honom att öva...! *s* Själv är jag inte så dålig på vals, men har noll tålamod att lära ut. :-/
Ja, det brukar göra susen... Jag har banne mig inte arrangerat en enda större tillställning, utan som mest ett enkelt cocktailparty där vi var 20 pers eller så.
Kanske dags med ny karriär för dig?
Ja, jag är från U:a från början, sedan har jag bott i Hudiksvall och Bollnäs, i Uppsala igen och så drog kärleken mig till Södertälje. Men nu ska vi härifrån! Har aldrig trivts här, och vill inte bo här med barn, alldeles för mycket kriminalitet. :-/
Var bor du, nu igen?
jag bor i en hemlig håla 25 mil väster om Sthlm... är 77:a från Ua.. hur gammal är du? *nyfiken*
Jag är 28, men gick aldrig i skolan i Ua. Vi flyttade då jag var 6 år, och sedan kom jag inte tillbaka förrän efter studenten. Grundskola gick jag i Hudik och gymnasium i Bollnäs.
det är bra att öva på andra fester innan.. hi hi.. föräldrarnas 50 års fest för några år sedan var det jag som organiserade och lagade mat till... 70 pers trerättersmiddag... så visst lär man sig en del... glömde att jag serverat på div bröllop...
...tjaa det låter ju som jag har alla kvalifikationer... men nej.. jag trivs som byråkrat... hi hi
jag har förresten mailat den lokala veteranbilsklubben på jakt efter cool bil.. de svarade snabbt med att göra utskick till hela klubben... *spännande om det kommer något svar* hi hi hi!!!!
Nu har äntligen prästen hört av sig :) Vigselsamtal blir om några veckor.
Skönt, nu kan man koppla av det:D
oj vad lugnt det var här idag....
själv hoppas jag mest att våra inbjudningskort ÄNTLIGEN ska komma med posten idag så att de går att skicka ut sen!!!
ja visst är det lugnt, ialla fall om man jämför med igår, ni hann ju skriva massor :D
Undrade om ni hade tid med jobbet haha :D
jag hinner båda delar... ha ha... låtsas jag som i alla fall...
Gud så mkt att planera men visst är det skoj??