Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
jag är inte orolig. jag siktar stenhårt på skitväder och allt annat är bonus...
bonus blir det tex om vi kan använda lokalens takterass för välkomstskål, om utomhusfotografering funkar osv...
men jag tror på ihållande ösregn och halvstorm.. fniss fniss
oj, vad hände nu???
förlåt tjejer, jag tror jag sabbade tråden... Man kan visst inte skriva så långt utan mellanslag...
Men FY på dig, nenne78! Nu måste vi skriva en massa inlägg här så att det där knasiga inlägget hamnar på en sida som inte visas... vilken utmaning!!!
Hahaha ja jag tyckte me den såg lite konstig ut :D:D
*fnissar*
Själv pratade jag med kondiset igår, jättetrevliga o hjälpsamma. Ska boka tid där sen.
Kan ni me få den känslan att ni glömt nåt?? Har den hela tiden, men lär väl bli varse :D Går för övrigt och väntar på att prästen ska höra av sig om tiden är ledig! Känner lite panik om man säger så :S
japp... den känslan får jag ständigt.. och jag kommer ständigt på saker som vi inte tänkt på.... det är väl därför man häckar här på BT?!?! *fniss*
senaste insikten: hoppsan.. vi glömde att ta med "lön" till serveringspersonalen i budgeten och oooops... vi kanske måste ha ett PA för att alla ska höra alla tal.... hm.. VAR hittar man sånt till en billig penning i vår småstad och så att vi slipper kånka på högtalare, mikronfonstativ osv...
jag fyller på här då, så att det blir bra igen...
fan, man måste skrolla runt för att ens hitta skrivrutan
Förlåt, förlåt, förlåt...
Och jag som bara önskade lite sol och glädje. För övrigt åskar det som tusan här! Regnet bara öser ner!! Men löven är gröna och fina *s*