Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Gumsigos: vårt färgtema är vitt, guld och brons. Plus hösttema som dyker upp i form av löv lite här och var.
hejsan! kul att vi är så många som har valt den 28 okt! i början (i juni) bokade jag mkt.. nu ska jag hinna med att gå till floristen och boka musik till festen.. sen måste vi bestämma hur vi ska ta oss från kyrkan till lokalen.. får fundera på det.. räknar dock inte med att det ska vara snö ute men man vet ju aldrig.. skulle vilja åka häst och vagn men det är för långt för det.. tyvärr...
Hej,
Jag tänkte göra ett första försök med att visa lite bilder på min klänning mm. Just nu är det bara klänningen det finns bild på, men jag hoppas kunna lägga in fler bilder. Jag tycker själv att det är så kul att titta på andras bilder så jag tänkte dela med mig av mina. Hoppas nu att jag har lyckats, här är länken (tror jag)
groups.msn.com/ChrisJohan
jättefin klänning! jag har valt en nixa 315 om du är nyfiken.... www.nixa.se
Viktualia, du har också valt en väldigt fin klänning!!
jaaa tänk att man ska få vara så stilig för en dag... hi hi hi! *längtar*
Ja jag också. Igår satt jag och lyssnade på "våra" låtar som vi har valt att ha i kyrkan och det kom allt en liten tår. Det har nog inte riktigt slagit mig tidigare att jag skulle gråta i kyrkan, men det kommer säkert att kunna ske. Ååå jag vill att det ska vara den 28 oktober nuuuuuuuu!!
själv smyggick jag på en vigsel i "vår kyrka" igår... plötsligt blev det liksom verkligt... att där ska jag stå snart... tidigare på dagen hade vi varit i "vår" lokal... hm... plötsligt kommer hela grejen närmare...
samtidigt är jag tacksam över att leva ett liv med ett jobb och en fritid som kräver en massa engagemang... är verkligen rädd för att tjata ut bröllopet innan det är dags men risken är rätt liten med mitt övriga liv som motvikt!
aaaaaaaaahahahahah! Jag visste det!
Jag blev hippad igår! Är helt slut... Återkommer med mer information när jag hämtat mig. De hade svensexa för min man samtidigt...
*njuter i fulla drag*
Skoj för din nenne78!! själv är jag störtnöjd över att ha fått igång min kära m2bs intresse för bröllopsplanering...skoj skoj!