• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

har för övrigt fått alla svar från våra gäster och vi blir som mest 97 stycken med oss!! Vi bjöd 99, 7 har tackat nej, 3 har blivit medbjudna (jaja, ett jävla sätt, jag vet...), 2 vet inte om de kan komma, beroende på om hon kommer in på en utbildning, annasr reser de till hans hemland i höst.

Har fortfarande ingen klänning eftersom det inte blev någon provning i går... Får fixa det nästa vecka istället!

• nenne78

viktualia

kul att han börjat engagera sig! Det börjar ju dra ihop sig lite lagom nu.

• Gumsigos

Vikualia jag känner igen mig, äntligen börjar min älskling hjälpa till med planeringen, är så roligt att göra allt tillsammans. :)

• HelenaR

Ja visst är det skoj me planering?
    Är nu 10 veckor kvar och en hel del ska fixas som ännu ej är klart.

• Gumsigos

Japps massor o fixa tänkte jag skulle boka tårtprovning idag. Vad tror ni, om man beställer 50bitar till ca 60 pers.

Förra bröllopet vi va på blev där nog rätt mkt tårta över. Men sen var det ju klart en rätt maffig men super god choklad tårta...

Vi funderar på en lättare moussetårta på chokladbädd.

• Tilly78

Vilka låtar har ni valt att ha i kyrkan? Vi ska gifta oss borgligt och jag sitter nu och försöker fundera vilka låtar vi ska ha.
    Vi ska ha en när jag går in med min pappa, en mitt i och en när vi går ut.
    Mitt i ska vi ha "Ett liv för mig" med Real Group. Jätte fin! Och ut ska vi ha "All you need is love". Men vilken ska vi ha när vi går in??? Några tips?

• viktualia

jag tror på färre bitar tårta än antalet gäster! folk är ofta stoppmätta efter trerättersmiddag!

vi har bara bestämt att vi ska ha två solosånger, den ena "Ett liv för mig" men den andra vet vi inte än. In och utgångsmusik har vi inte valt än. Däremot psalmer... dels nr 84 i psalmboken och dels Christina Lövenstams "På bröllopsdagen".

skor... jag har köpt ett par sandaletter med klädd tå och ordentlig bakkappa, köpte dem på Wedins. Tänker ha vanliga svarta promenadskor vid utomhusförflyttning om vädret är sunkigt.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5