• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

ja nu är vi bara några inlägg bort.. vad har ni kommit på för bortglömda detaljer det senaste?!?

• nenne78

nu snart!

Jag har bokat ansiktsbehandling till veckan innan bröllopet, hoppas jag blir rosig och fin!

• nenne78

woho! Nu ser det ut som vanligt igen... jag gjorde t o m en anmälan mot mig själv och hoppades att de skulle plocka bort den, men icke. Lata j*vlar..

Färgade ögonbrynen i fredags, så jag såg ut som clownen Manne... Nu börjar jag se normal ut igen, men herregud, vet de inte vad de gör trots alla diplom??? Jag kan tillägga att jag är rödblond med kritvita ögonbryn annars, och tänkte att det var bäst att gå till ett proffs så att det inte skulle se galet ut... Tji fick man för det...

• Gumsigos

nenne78 var sitter du nånstans?

• okt2006

Det senaste vi kom på att vi inte hade budgeterat för var mat till bandet... 4 pers till på listan alltså. Spelar ju inte så hemskt stor roll, men jobbigt om man skulle glömma det. Vår festlokal ligger ute på vischan, så det finns inte en chans att de skulle kunna köpa mat någon annanstans.

• okt2006

Inte heller budgeterat för transport efter vigseln. Har fått ett tips om en gubbe som kör en bil från 1929 och själv är klädd i tidsenliga kläder. Han bokar upp hela dagen för oss för 1500 kr. Det kanske är billigt men jag tycker det känns som en lite onödig utgift.

• viktualia

vi ska inte ha något band... men serveringspersonalen måste ju ha mat! bra påminnelse.

fler bortglömda nyss påkomna grejer(kostnader...)??

• nenne78

himlens portar har öppnat sig och blixtar och dunder

nanananananana

magiska under

nanananananananaaaa

Nä, serveringspersonalen är ju anställda av dem som ordnar allt så jag hoppas att jag inte ska behöva bjuda dem på käk också...

Har iaf bokat ny tid med ateljén, hoppas att hon har en klänning som passar mig nu! Det är jobbigt att vara så liiiiiten...

• okt2006

Servetter till tårtan. Bara sådär lätt att glömma.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5