Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Helt OT
Det är översvämning i tryckeriet!! Hur mycket vatten som helst... Det börjar krypa in i printerrummet också och papperslagret har nästan halvdecimeter med vatten.
Skitväder, rent ut sagt... Tur att vi har vattendamsugare här!
Mitt tips: Tejp till presentbordet
Men jisses Nenne78 - ni måste ha ett ordentligt oväder där uppe! Här (Uppsala) slutade det regna för typ en timme sedan, hoppas det slutar snart hos er också!
Tejpen, är den till för att tejpa fast korten på paketen eller vad?
Här regnar det också massor, hela tiden :( hoppas det blir fint i helgen, vi ska på långritt hela helgen då...
åh vad bra!! schyssta tips!
borde nog starta en fil mer "att fixa" servetter till tårtan var bortglömt! tejp till presentbordet hade däremot kläm på!
jo, men det verkar komma från en brunn inne i tryckeriet, så det är inte enbart från ovan
Fast jag vet inte hur jag ska ta mig torrskodd till lunchrummet...
Jo, jag tänkte att tejpen kan man tejpa fast korten så att man inte blandar ihop vem paketet kom ifrån.
Viktualia verkar ha stenkoll, så jag smygtittar på hennes idéer..
fniss... jag HAR stenkoll... (och tråkigt på jobbet.. *asgarv*)
Här kommer Viktualias Smart Att Tänka På Lista:
*extra skor som klarar alla väder, finskor inne
*handkräm plus banan till sekunderna innan vigseln. banan för att inte dö av hunger, handkräm för att ringen ska glida på lätt.
*lunchmat hos frissan som inte kladdar.. själv är jag inne på sushi
*lakan till transporter.. vill inte skita ner klänningen
*bordsplacering görs enklast genom att alla tjejer skrivs på en färg på postitlappar och alla killar på en annan färg. kämpa sedan med en stor karta och spika så sent som möjligt
*värdarna som ska dela ut vigselsprogram ska stå långt inne i kyrkan så att folk måste gå dit och inte sätter sig längst bak
*skriv logistikschema över alla viktiga personer under dagen, ha påslagen mobil vid lämpliga tillfällen
...kommer inte på mer just nu... återkommer vid lysande insikter
Imorgon ska vi träffa prästen. Har ni gjort det än?
japp vi har haft vigselsamtal med vår präst.. men det beror på att han bor långt bort och vi hälsade på där under semestern... prästen är en barndomskompis till mig!
onsdag i oktober
nope
viktualia
hihihi!, tack så mycket! Var det den korta versionen???
Ne våran präst har ej hört av sig ännu