Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
försök med
www.portraitsbydesignstudio.com/ Weddings/autumn%20love.jpg
och klistra in texten manuellt! en jättefin bild!
*glad* Vigselringen är beställd, jag skissar på festprogram och vi har hittat hotell till bröllopsnatten.
Har just beställt skor från USA, gav upp att försöka hitta några brudskor i min smak, och satsade på att bejaka våra fetischer i stället...*s* Här är de; www.exotichighheels.com/mbrook.html
MiaMoore (tidigare Alekto, en av 7/10 brudarna)
Oj, MiaMoore! Du är en sån där modig brutta! Det kommer bli helcoolt med dom skorna! akta anklarna bara...
och jag känner mig som en tant när jag ser de där skorna.... får ont i fötterna bara vid tanken... hm... lite avis.. men nej... den glamouren passar på andra men inte mig.... Heja MiaMoore!
*s* Och vid det laget putar magen ännu mer än nu... Grejen var att jag från början tänkt att ha en ordentligt snörd korsettmidja (ingen fejk variant, utan the real thing), men så blev jag gravid och får bejaka en annan fetisch i stället; skor!
Men tänk om du sväller i fötterna av graviditeten? Gör inte många det?
vitkualia: måste erkänna att jag också får ont i fötterna av blotta tanken, men jag gillar idén med att bejaka sina fetischer!
med risk för ny tantvarning: MiaMoore... du har väl några bekväma andra skor att ta med dig om du framåt kvällen får ont i fötterna/svullna fötter.... man ska vara rädd om sig... även om man är fin!
Jo, risken finns ju, och därför valde jag öppna skor. I värsta fall sväller de över remmarna, men det får jag ta. Ska göra en ordentlig pedikyr innan, och så ha ett par snällare skor till kvällens dansande, för säkerhets skull.