• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

det blir dock svårt att få fatt på så många liftkortshållare... men jag har fixat andra bordsplaceringsnamnlappar (?!) istället. Får hitta på något annat man kan ha de till, de jag har skramlat ihop... Festprogrammet är en överlevnadshandbok och blomvaserna skidpjäxor.

• viktualia

kåsor!! kära nån... varför just 20?!? själv har jag nog i och för sig 10 st varav kanske 3 används.. ha ha ha... men så är jag ju scout också och aktiv sådan..

• nenne78

tack!
    De hade ju billiga kåsor! Tokbra!

• viktualia

varsågod! jag är ju, som scout, med i friluftsmuppklubben!! och har 21 års scoutvana av att leta utrustning.. hi hi hi

men varför 20 st?!? räcker det inte med en för bruden och en för brudgummen?!?

• nenne78

jo! Jag är också gammal scout! JAg har inte varit in på getout tidigare, så det var kul att se...
    Perfekt med 10-pack! Det brukar ju vara en bunt burkar som studsar efter bilen (fast jag vet ingen som haft det av de bröllop som vi har varit på, men ändå) så det var väl det som var tanken.

*fnissar* friluftsmuppklubben...

• Fru Brorsson

Vad är kåsor? :) ???

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5