Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
TissTass - APOR vilken pinsam kille!!!!!!!! Feministen i mig blir GALEN av sånt... *suckar högljutt* isch!!!!
Blommor...tjaa jag ska bara ha tid att gå dit nån gång... jobbar inte på min bostadsort och har svårt att passa kontorstid på hemmaplan.. ska väl lyckas nån gång.. men har inte nån panik än... har inte bokat frisör/make eller som ni vet om ni läst tråden innan här... blir väl också nån gång när jag är i stan vid rätt tid
jag bor i västmanland.. men sambons systrar bor i Gbg så vi ska dit och kola på EM.. och nu förstås ut på kalaset ska bli kul men ändå är det mkt folk.. bestämde med min mamma att vi ska åka till västerås(bor en bit ifrån den staden) nu på eftermiddagen.. hon skulle ändå dit och då slipper jag gå själv.. vi åker nog till IKEA oxå för att inhandla lite ljuslyktor att ha på borden så nu får jag sätta mig ner och räkna ut hur många som ska sitta på varje sida och hur många vid varje bord.. kräver en stor latte så nu ska jag ner till fiekt och köpa mig en! har ananrs använt mig av BTs bordsplacering men nu ska jag ju bara räkna stolar..
det får även bli en sväng till floristen så nu fick jag fullt upp! återkommer med info om jag hittade några blommor :)
viktualia: visst var väl du från skåne?? har för mig att jag läst det nånstans..
finns det nån mer oktbrud som är från västmanland?
Hej tjejer. Roligt att se att tråden rullar på.
Har ni sett denna höstbruden?
Bilderna är underbara särskilt den bland alla löven. Längtar
www.flickr.com/photos/frugan/sets/1293609/show/
Näpp! Jag bor i en liten håla 25 mil väster om Sthlm... i östra Värmland närmare bestämt... men jag kommer från Uppsala från början.
Mmm, en lavett att inte känts helt fel, men, våld löser ingenting..men det är ändå frestande på denna kille ibland..Tar ett djupt andetag och räknar till 10:D
oj då! vilken liten håla är det då? själv bor jag i Köping..
Jag är också förtjust i bilderna som du länkade till, onsdag i oktober. Men det måste ju finnas fler! Är det ingen som hittat något?
jag trivs med att vara anonym här och därför vill jag inte svara på den frågan...fniss fniss.. är du hemskt nyfiken så får du gärna maila på pratglad@tjohoo.se (säg till så kollar jag den) så ska jag berätta! men det är inte jättelångt till Köping från mig... och min håla är av samma typ av småstad som Köping
vitualia, du har mail!!