• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

vi har bjudit 99 stycken och jag har inte riktig koll, men det är runt 25-30 som inte svarat ännu. Vårt osa går ut nästa vecka, men bara den här veckan har det kommit några svar varje dag så jag är inte orolig..

Någon som ÄR orolig är dock min m2b, eftersom han fick ett SMS igår om att han skulle packa en väska med en massa saker (bra skor, tandborste, tegerbalsam, superlim mm) och från och med idag, alltid ha den med sig för nu kan ALLT hända. hihi!

• Tilly78

Vi skickade vår inbjudan ungefär vid midsommar. Har bjudit 50st och alla utom 4 har svarat att de kommer.

• viktualia

vi kommer bjuda knappt 100 pers och har kommit fram till att sista svarsdatum ska vara en månad före.. dvs 28 september...

hur har ni tänkt när ni har satt svarsdatum? vad har styrt det? *nyfiken*

• nenne78

ha, jag tänkte nog inte alls

Men jag skickade ut dem i början på juni och tänkte att en månad innan blir bra. Men sen glömde jag ändra det i inbjudan för jag gjorde en dummy först, och bara hittade på ett datum, så då blev det 8 augusti istället. Tur att jag skrev rätt datum för själva vigseln...

• Linnea J

har hittat vadderad BH utan axelband, som är som en balcontte.. men ska ut och leta mer idag för min sambo är på svensexa idag.. inte hans egen utan en kompis som gifter sig i augusti..

ang inbjudningar skickade vi ut innan semestern och har sista datum den 10 sept har jag för mig.. lite fler än hälften har redan tackat ja!

• Linnea J

nenne har 75B i vanliga fall men provade en konsitg BH på Lindex.. allt från 75A till 80B (inte så många strl kanske) satt exakt likadant, illa! så nu blir det till den större staden bredvid och prova.. suck.. orkar jag? vet inte...

• nenne78

Linnea J

åhhh. jobbigt! Jag gick till en renodlad underklädesaffär (inte twilfit eller någon gammal damaffär som luktar surkål) som finns här, och hon är jättebra med hjälp och vad man är ute efter. Dyrt, men man hittar oftast något som sitter bra till slut. Hoppas att du hittar något du känner dig fin i!

• Linnea J

hoppas jag med! får hoppa in i duschen, bli fräsch och ge mig ut! det blir nog kul när man börjar men här framför datorn är det tråkigt! vet ju att de små rackarna ska upp, upp upp!!

• Linnea J

har ni sett förresten att det ska förbli torrt i agu och sept?!! då ryker nog de flesta bladen på alla träd så det lilla lilla hopp jag hade om att kunna vara ute och fotografera bland träden den 28de (optimist som alltid) är nog borta nu.. tur att vi har en herrgård att vara i som backup.. kollade in den när vi bokade rum där.. det blir bra det med.. vill inte vara i studio och stå upp och ner ;)

• viktualia

till mina jättebomber fyndade jag på KappAhl har jag för mig.... drar 80D... efter att ha insett att det är bra att inte ha för stor omkrets... 85D kanske känns mindre "inpressat" men 80D sitter egentligen mycket bättre!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5