Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
nenne78, fråga om de har ngn frisör på stället som är billigare, tex ngn som är helt ny...
caprea
ja, kanske det. Men jag har en tendens att alltid hamna hos sådana annars så att man ser ut som ett åkerspöke. Följande har hänt på olika salonger:
*Klipper för mycket på konstiga ställen (såp det blev glugg bakom luggen?!?!?!)
*gjort slingor som inte synts. Alls.
*Jag har bett om hasselbrunt och gått därifrån med svartlila
*När jag hade kort hår gjorde en tjej slingor så jag såg ut som jag hade prickigt hår eftersom hon missade att pensla in till hårbotten.
*klippt page snett.
Det här känns som en dag man inte vågar chansa... Så jag tar en av de dyra ändå, fast det svider i plånboken. Ville bara jämföra för att få en uppfattning av vad som var normalt och inte.
OJ! hjälp, då skulle jag verkligen inte chansa... låter inte som de har haft så mycket koll...
bättre då att lägga pengar och veta att dte blir bra..
det kan ju vara jag som är otydlig... *uh oh*
nja fast hur ofta säger man "jag vill ha slingor men de får inte synas..."
har ni ordnat med transport?
ja, min sambo har en släkting som har flera veteranbilar. Men vi har inte valt vilken än!
åh! vilken lyx, bara att peka då! =)
*oledole...*
haha själv vill vi nog åka häst&vagn... men ja.. vi får se hur dte blir, festlokalen ligger 40 min med bil från kyrkan så kanske får åka ngt vanligt först lr nåt...
nenne78
hur lång tid räknar din frissa med?
jag menar för 2,5-3 timmar + provuppsättning är det ju inte så mycket, men för 1 timme utan provuppsättning är det ganska mycket...