• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

caprea
    häst och vagn är ju hur romantiskt som helst! Men vi har 1,5 mil emellan och Brunte travar inte fort. Så det blir bil. Sen kanske det snöar också *lycka*

Eller 15 sekundmeter, småspik och inga löv på träden. Nä, det låter mer som november!

• nenne78

chai
    jag vet inte, hon var på semester så jag fick prata med någon annan och då frågade jag inte så mycket mer än priset. Men make up ingår och konsultation. Å jag ska ju ha slöja och diadem (men de har jag ju köpt själv). Vet inte om det är det som gör det så speciellt.

Nä det är sant. Och det är ju på en lördag också.

• Tilly78

Tjejer, jag måste få höra med er vad ni ska ha över klänningen? Ska ni ha någon typ av kappa el liknande? Kom på att det kan vara rätt kallt í Oktober och min klänning är utan ärmar. Har ni några bilder så får ni gärna dela med er.

• caprea

själv hoppas jag på att det verkligen är brittsommar som det ska vara den 7.e oktober men jag ska nog bara ha en sjal...

• svarta

Som ni planerar, flickor! Vår planering ligger på is, känns inte som att det finns något att ta tag i för tillfället... lite småplock.

Vad ska ni ha för brudbuketter, förresten? Jag har dålig koll på vilka blommor som finns i oktober...

• caprea

svarta, vi kan byta.. jag funderar och funderar så det knakar... blommor har jag tänkt gerbera lr kallor... vet inte än... kanske ngt heeelt annat!? du då?

• Fru Kroon

Okt 2006 !!

Är det möjligtvis Sandra Joelsson som ska göra hår och smink på dig? Blev bara lite nyfiken om vi ska ha samma tjej.

• okt2006

IOR1: Nä, "min" tjej heter Pernilla och hennes företag heter Magnolia. www.magnoliadesign.se/

Tilly78: Jag köpte en vit cape i fuskpäls av en tjej här på BT. Tyvärr ser jag inte riktigt klok ut i den, jag är alldeles för bredaxad så capen står ut lite och jag ser ut typ som en nyckelpiga som fällt ut vingarna... Det var jättesynd för det var en väldigt fin cape i övrigt. Idag har jag iställey köpt en sjal på H%M för 59 kr, en vit med guldtrådar i. Jag har också ärmlös klänning men hoppas på att slippa vara ute i kylan så himla länge. Min make får väl värma mig!

svarta: Jag vill ha en bukett som känns höstig, utan att vara orange, gul eller röd. Mer rostbruna toner, ungefär som den här: groups.msn.com/okt2006/blommor.msnw&PhotoID=13
    Gärna med färgade eklöv och hypericumbär.

• svarta

caprea

Jag funderar på rosor eller gerbera eller kanske kallor eller något helt annat Hittar så många fina bilder på nätet, men lixom inte DEN. Vill i alla fall ha hjärtan på tråd. Det är fint.

Den goda nyheten på blomfronten är att min goda vännina ska göra buketten. Då kanske man kan kosta på sig lite mer...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5