Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
å sen töjs det ju ut runtom efter ett tag.
Såg att det är jättemycket rönnbär på träden här! Fint till höstten! Hoppas, hoppas, hoppas att löven sitter kvar hela oktober ut!
jag hoppas oxå på at löven sitter kvar på träden!
vad ska man göra med dessa tuttar vi har?! typiskt oss svenskar att vilja ha lagom små försviner och stora är i vägen..
jag surfade runt här på BT och hittade faktiskt nån som hade gift sig i slutet av oktober förra året... deras bilder var verkligen VANSINNGT vackra... så nu hoppas jag på att det är höstvackra blad som sitter kvar på träden den 28/10!
hm... jag tror att det fanns någon på www.svartbrud.se som också gift sig i oktober...
kanske har nån av er bilder på oktoberbrudar?!? jag är nyfiken i så fall!
och det där med bomberna.. jaaa ingen är väl nöjd med sin egen storlek... det som är bra med en ordentlig hylla är att den fyller ut urringningar... min mamma har samma klädstorlekar som jag men typ A-kupa och hon kan inte låna så mycket av mina kläder eftersom hon saknar "hylla" att lyfta överdelarna med! (men det är den ENDA fördelen, tro mig!)
Linnea J
Precis!!!! Å sen borde de faktiskt sitta på ryggen istället så att de kunde klämma på dem när man kramas.
nenne78 - *ASGARV*
strålande idé!! då slapp man se folk som glodde på dem och dessutom kunde jag sova bekvämt på mage!!
.... fast lite klurigt att amma skulle det väl bli...
viktualia
Ja, det där med hur vi skulle lösa amningen får vi klura på lite till.
Och ja, kläderna sitter bättre med tuttar under. Synd att kycklingfilé luktar efter ett tag!
Jag var på bröllop i Sthlm 10 oktober 2003 (eller 2002...?) och det var fantastiskt vackert! Fina löv, varmt i luften och klar och härlig luft. Och ett vackert brudpar på det.
Hoppas, hoppas, hoppas...
du nenne78!
jag har ett GÄNG inlägg till bikiniöverdelar och BHar som jag av förklarliga skäl plockat ut och inte använder... kanske är du spekulant... fnissar.. kycklingfilé lät verkligen ÄCKLIGT.... ha ha ha ha ha
viktualia
hihi, tack för omtanken!
(jag har inte provat kycklingfilén, om nu någon var orolig för mig )
*skrattar massor!*
bäst vore väl ändå om man kunde vrida dem fram och tillbaka så att de passar när man vill ha dem framme ;)
åhh nenne78 nu blev jag besviken.. tänk vad populär du skulle vara hos hunder
hundar ska det stå.. jag stavar illa idag..