Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
viktualia: har tyvärr inga bilder på höst brudar.. min kusin gifte sig på hösten men kan inte komma ihåg när! gud vilken dålig kusin jag är.. höst var det och de hade höstlöv på bordet.. sedan hade de viltbuffe men om köttet kom direkt från slaktarn eller frysen det vet jag faktiskt inte.. nu ska jag fixa håret och göra mig snygg sedan ut bland BHarnas land..
ska förbi smyckesaffären och se om hon pratat med guldsmeden som svgör om min ring kan göras eller inte.. har sett ne modell men ska ha större briljanter och ringen är lite speciell så det kanske inte går.. hoppas hoppas hoppas
Linnea J
Det är just därför som jag inte provat, eftersom jag inte gillar hundar
HAHA! Å jag springer inte så fort...
Ett roterande framparti är alltså lösningen!
lycka till i BH-sökandet!! det är ju en djungel!
själv fortsätter jag låtsas att jag jobbar... men hm.. BT-surfandet tar ju en "del" tid...
viktualia
hehe, jag jobbar också, ingen bra kombination! Ska försöka gå ut i bokbinderiet ett tag och se om jag får iväg några leveranser idag. Det skulle ju glädja en och annan.
Lycka till med koncentrationen!
tur att jag har semester så jag kan sitta utan dåligt samvete.. sambon kommer inte hem på hela dan såå.. men nu har jag chansen att leta oxå.. hittar jag inget så ska jag till Gbg nästa vecka men det lär vara proopat med folk.. EM och Gbgkalaset.. suck.. idag gäller det! det ska bli kul..när jag sliter mig härifrån ;)
har ni bokat blommor? hur långt innan ska man göra det tror ni?
Linnea J - var i landet finns dù? *nyfiken*
och jag förstår om du vill undvika Gbg city nästa vecka... externa köpcentrum som Backaplan är kanske en bättre idé i så fall!
Hehe, jisses va denna tråd rinner iväg..:D
nenne78
De va snällt, men en "riktig" bh ligger nog närmast hjärtat så jag ska nog ge mig ut i djungeln någon dag här snart också :)
På tal om att få svar på inbjudningarna..vi har inte fått så mkt svar ännu heller, å då skickade vi ändå ut i början av Juni..
Många av våra vänner (bara killarna) tror också att det går bra att svara till oss fast det står osa till våra föräldrar. De suckar mest och säger "men, spela roll".
Vi säger att det spelar roll och vägrar ta emot. Va 17, de är väl vuxna, vågar de inte plocka upp telefonen och ringa eller är det ren lathet?
kombination av ovana vid stora fester och dess etikett och feghet tror jag...
.. jag blir irriterad bara vid tanken... hur svårt kan det BLI?!? min m2b försvarar några av hans vänner innan de ens gjort så (osat muntligt till honom) med att de nog inte vet hur man för sig... *suckar*...
men om de inte ringer föräldrarna så missar vi ju ett sätt att informera dem om tex önskelista... *gnöl*
Linnea J
Det lär vara proppat, vet knappt om jag själv vågar lämna lägenheten.. En idé kan ju vara om man orkar åka omkring förstårs att besöka de ställena som inte är så självklara..typ på olskrokstorget finns en underklädesbutik, Eva Nette, inte lika stor som den i centrum, men att bra utbud iaf..
Blommor bokade jag v. 29, pga att jag var där vi ska gifta oss då..vi kommer att gifta oss utanför Linköping där jag är ifrån fast vi bor i Gbg därav fixade vi lite grejer när jag hade en semestervecka däruppe :)
Floristen tyckte det var bra att vi var i god tid..
Precis! Håller med dig till fullo viktualia!
Men en kille ska hela tiden visa hur väluppfostrad han är, kommer från en finare familj och så, han blev nästan upprörd när han fick veta att vi skulle ha två toastmadames. "Det ska väl för fasen vara en karl som fördelar talen enligt vett & etikett!" Eh, välkommen till 2000-talet grabben! Men inte kan han respektera vett & etikett med osa..