• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • TissTass

Viktualia:

In- & utgångsmusik, psalmer och kantorn hoppas vi få klart vecka 37 då jag är uppe på det stället vi ska gifta oss.. :)

På tal om bröst..är det någon som testat såna som man bara klistrat på? Som inte har nå bakstycke eller axelband..
    Undrar om de kan hålla uppe en D-kupa..*funderar..

• nenne78

TissTass

Nu är jag nog den sämsta testpiloten att säga något... jag köpte såna men det var så mycket att klistra så en lapp räckte över hela mig. Fast man ska ha 2. Men idén är bra så jag tror att det skulle funka. Jag köpte mina på H&M och det kanske inte är bästa kvaliteten.

• TissTass

Oj, de lät väldigt stort och mycket..haha..
    Man kanske skulle satsa på ett mer kvalitetsmärke isf..men ja skulle vilja prova innan jag köper nå sånt, men jag antar att det inte är möjligt..

• nenne78

TissTass
    jag har paketet kvar med några stycken som jag aldrig kommer att använda, men jag vet inte hur du skulle kunna få det... har ganska avslöjande e-postadress om du ville maila din postadress och jag kunde skicka dem...

• Alekto

Det kan vara läge att vara lite försiktig med brösttejp, min syster fick hemska utslag efter sina, och stora vattenfyllda blåsor. Ingen höjdare. Vet dock inte om det var fel på just det märket hon hade, vad nu det var... Kanske ska man dock testa tejpen en gång innan den stora dagen, för säkerthets skull?

Idag slänger jag på inbjudningarna i brevlådan, ÄNTLIGEN! *pustar ut*

• viktualia

Alekto - är avis! vi har inte beställt våra än... än mindre postat dem... hm... börjar bli läge...

• nenne78

*suck*
    snart har ännu en dag gått och jag har inte kunnat slita mig härifrån, trots att jag jobbar.... Måste bara kika!

jaja, bara man inte kommer till förnekelsestadiet, det är då det blir riktigt farligt.

Ha en härlig kväll flickor!

• caprea

Nenne78 - sån e jag med! Loggar in här så fort datorn är igång!

vad betalar man för häst&vagn? vi fick ett pris på 3000

• Fru Brorsson

Postat våra inbjudningar idag! Har väntat hela veckan på att vi skulle hämta dem på posten, och idag kom de äntligen!!! :)

• caprea

vi postade våra innan semstern men iNGEN har ringt våra föräldrar och sagt att de kommer... bjuder ändå 112 pers...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5