• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

viktualia

så du kan nog fortsätta vara lugn

• onsdag i oktober

Caprea: är själv inne i bröllopsnoja nu och snurrar till allt. Är det så du känner eller vill du verkligen ändra på allt?

• onsdag i oktober

Nenne78: Kommer inte ihåg exakt vad mitt hår kommer att kosta. Vet att det var över 2000 kr. Sminket kostar sen 750 kr. Tror att det är ganska vanliga priser.

• caprea

jag vet inte riktigt... ser så mycket andra idéer och då känns inte vårt alls kul... och såg en klänning igår som va en sådan jag tänkt i huvudet men inte hittat så nu har jag beställt en annan....

det viktigaste är ju att man blir gift dock, men jag vill kunna känna att jag är nöjd med allt då...

• viktualia

fnisss... ja i Falun ska jag inte gifta mig... befinner mig lagom många mil söderut... ska nog våga ringa.. vilken dag som helst... fniss fniss

• nenne78

onsdag i oktober

jasså, ja kanske det. Men jag tycker det är dyrt ändå...
    Men smakar det så kostar det väl.

• viktualia

caprea - jag tror att man får bestämma sig för att bli nöjd.. annars blir man det aldrig... och alla festidéer som man inte kan använda nu...tjaa de får väl användas vid nån 30 årspartaj eller liknande i framtiden...

• caprea

ja de e väl så...

på tal om frisyrer, startade en tråd igår om det, jag frågade runt här i finspång och det ligger på ca 2000. 1500 om det är lärling...

• nenne78

okidoki - jag är övertygad. Får väl betala det och se glad ut

och j*vligt SNYGG!

poaahahahaha!

• chai

min frissa tar 550 kr i timmen för uppsättning... eftersom mitt hår bara kommer vara axellångt, och jag dessutom vill ha en ganska enkel frisyr (vet inte vad, men det ska vara en enkel ) så räknar hon på ungefär en timme vardera för provuppsättning och den riktiga...

Sminkningen fixar jag själv...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5