Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
hihi!
nu har jag skrivit ut ´namnlapparna till bordsplaceringen och infotexten till överlecnadskiten som vi ska a på toaletten.
Sen har jag pratat med frisören men de tar 2850 kr för att fixa mitt hår och sminka mig. HUVVA! Jag tycker det är hutlöst... Vad betalar ni?
idag ska jag ner på stan och köpa lite underkläder. Hoppas att jag hittar något sexschiiiyyee
Jag kommer betala 1800 kr för hår och smink. Det är dck inte en frisör utan en tjej som hår gått hår- och sminkkurser. Har hört mycket gott om henne här på BT. Tycker att 2850 kr låter j-igt dyrt måste jag säga...
okt2006
ja, visst är det? särksilt som det är i en liten håla och inte hans Majonnäs Honungens hovleverantör som ska göra det. Men två andra som jag hade tänkt använda kostar 2500:- eller 2200:- (den sista utan make up). Så jag kommer nog inte undan billigare...
men 2850!!! det var det VÄRSTA!!! helt sanslöst mycket pengar... finns det inte nån annan?!? jag har för mig att jag kollade på min frisersalong och att det hamnade runt 1500 eller så... ska ringa och boka nån gång snart...
usch! jag känner snart att jag vill ändra ALLTiNG! färgtema, klänning, mindre bröllop, annan festlokal... usch va trist
viktualia
visst är det trist! vafaaaan man undrar ju...
2850 hos cityfrisörerna
2500 någonting hos 90 grader
2200 utan makeup hos Zarris
2300 hos hårsmedjan
så fortsätter det... Men samtidigt blir man lite: "män dä ä ju bara EN GÅNG I LIVET! å jäklarns va fin man måst bli för de slantarna??!?!?!?!" Ja herregud...
caprea
voffo då då? Vad är det som känns fel?
Galet.. snart vågar jag inte ringa och kolla med mitt ställe.. kanske bara har drömt att det ska kosta 1500.... isch.. läbbigt!
viktualia
nä, jag kollade i en annan tråd och det är bara jag som är över 2000 spänn. helt SJUKT! I FALUN!