Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
min sambo ska fixa blommorna så jag har ingen aning!
Igår köpte jag underkläder, på REA! En fin torselette och trosor till. *bockar av på listan*
Igår fick jag även svar från en av mina kusiner att hon kommer. OCH hennes okända pojkvän. Vilken överraskning och synd att hon inte frågade innan om det var OK. Jaja, vad säger man...
vad gäller blommor.... jag älskar lila och blått och vill gärna ha en lila och lavendelblå bukett... ska släpa mig iväg till blomsterhandeln och kolla om de kan fixa något sådant... har alltså väldigt få åsikter om blommorna.. mer om färg..
nenne78
min frisör har olika priser för om men ska ha slöja eller inte. med slöja låg priset runt 2500, och utan runt 1500. utan smink. tror dina priser kan vara normala plus att Falun som är lite mindre har mindre konkurrens och kan därför ta dessa priser..
Linnea J
ahaaa... så det är slöjans fel alltihop? Men det var ju den som var pricken över i:t...
Fast jag fyndade underkläder igår så jag får väl smälla på rejält på frissan istället så det jämnar ut sig.
HAHA! På måndag är det bara 2 månader kvar! *hoppistuds*
har ni tänkt att ha blommor efter hösten? jag har tänkt att mina ska gå i mitt tema som ligger åt det rosa hållet.. fast rosa har ju många nyanser på rosor.
caprea:
har du sett någon bukett med berbera? har varit inne på de blommorna men inte hittat så många buketter med dessa blommor..
linnea J
det finns jättefina gerberor med rosa olika nyanser! Jag har sett en sån bukett med dem någonstans men vet inte var. (stor hjälp du fick där
...)
aha! det är alltså ett spartips att inte ha slöja... det tänkte jag i alla fall inte ha så då kanske jag kommer undan med mindre än 2800....
... själv är jag f ö nöjd över skorna som kostade 300 kronor och att jag faktiskt inte MÅSTE köpa nya underkläder. Har både bh och trosor som passar!
skorna blir nästa problem... vad ska ni ha? Det kan ju vara ganska lortigt på backen i oktober... (fast gummistövlar syns ju inte)
jag ska ha ett par sandaletter i offwhite.. byter nog skor till "vanliga" om jag ska gå längre sträckor utomhus