• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

såg en så fin bild i en bröllopstidning (annons) där tjejen hade ljusgröna skor med en liten blomma på. Det var faktiskt jättefint!
    Bäst att passa på att leta nu innan kängorna tar över butikerna. Hon som har klänningen säljer också men de var inge sköna...

• Linnea J

jag har köpt ett par på Din sko för 280:_ det är vita, spetsiga och spets fastsytt på den. de passade perfekt med klänningen! under måste jag köpa nytt för trots lager med tyg syntes mina vita trosor igenom! min klänning är i ett tyglager och sedan med två organsalager ovanpå.. sen vil jag ha en ny axelbandslös BH som trycker upp mina små tuttar lite.. men inte hittat någon än.. suck trodde Lindex skulle ha nån..

viktualia: jag ska inte ha slöja och frisören sa att det tar längre tid med att göra slöja och så och en sån frisyr anpassas nog mer oxå..

• Linnea J

nenne78.. kolla om det är det som gör priset dyrare eller om hon vill ha mer för det.. men som du skrev, har man fyndat på annat håll så kan man slösa på nåt annat!! en väldigt bra princip tycker jag som jag själv använder mig av

• viktualia

twilfit räddade mig när det gäller underkläder till en annan tillställning - de har ju bra sortiment av BHar också...

själv ska jag ha en vanlig vit vaderad BH och ta genomskinliga band till (bäst att ha genomskinliga trots att vanliga går att gömma... man vet aldrig när urringningen hamnar på sniskan). drar D-kupa i BH och utan BH är liksom inte nåt alternativ då...

• nenne78

Linnea J
    Tack, tack! jag tycker det är en utmärkt metod!

Jag var förvånad själv att jag hittade underkläder öht. Mina små rattar har en tendens att försvinna spårlöst när man är i en sån affär och man vill ju inte ha en BH att stoppa färdkosten i, för choklad ger fula fläckar...
    Men den torseletten jag köpte var axelbandslös och lite kuddar i så de såg faktiskt riktigt mysiga ut!
    De finns säkert i hudfärgat material också för bara en axelbandslösBH får iaf jag bara strut-tuttar i.

• Honung2

nenne78 " Mina små rattar har en tendens att försvinna spårlöst när man är i en sån affär och man vill ju inte ha en BH att stoppa färdkosten i, för choklad ger fula fläckar..." HA HA! Kul! det är roligt med lite humor här på forumet

• nenne78

viktualia
    en kompis till mig fick hjälp att sy in BHn i klänningen (fast då hade hon iofs köpt sin klänning). Då minimeras ju risken att det gluttar fram något som inte ska.

• viktualia

nenne78 - ojdå.. det var seriöst.. äsch.. det ids jag inte.. även om jag köper min klänning.. vill ju ha BH till annat sen... njae... jaja.. bra att tänka på i alla fall.. ska prata med sömmerskan när jag gör sista provningen... hon kanske tycker att det är en bra idé och att man kan sprätta bort den sen...

... alltså VAD skulle man göra utan BT?!? svar: grubbla över sådana här pyttedetaljer själv utan nån att kackla med....

Gud välsinge BT... fniss fniss

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5