• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

Tiima - det beror ju på vad det är för material som blivit missfärgat. och kanske har skomakarna rätt. annars återstår väl sprayfärg...

• nenne78

viktualia
    det var inte meningen att få dig bli stressad. Men det måste ju vara bra att du fick tipset nu och inte två dagar innan.

Vad är bästa sättet att visa bilder på nätet? Jag har blivit medlem på FL bara för att jag sett att många har ett fotoalbum där (jaja, det var mest föra tt det var gratis)

• svarta

FL är i alla fall det enklaste sätt jag har hittat

• MiaMoore

Vårt festprogram skulle ha varit så bra om det inte varit för min svärmor.

Hon kunde minsann fixa det sista så sidorna skulle stämma och kunde skriva ut det... Jo, jo...typsnittet på framsidan blev fel eftersom hon inte brydde sig om att lyssna på vad jag sade (hon var så upptagen med att hon kan), bandet runt om gjorde hon fel (av samma anledning som tidigare parentes), men det värsta av allt var att hon tappade bort 11 gäster! Jag hade skrivit om allihop, men som sagt 11 personer tappade hon bort då hon klippte och klistrade. *besviken* Hade hon bara bett om ursäkt och erkänt sitt fel hade det väl varit lugnt, men istället skyllde hon på att det inte kommit med i mailet jag skickat! Det är rent sk*tsnack, eftersom resten som stod på den sidan kom med! Skickade dessutom också programmet som pdf i ett mail för att vara säker på att allt kom med!

Kan inte rå för att jag fortfarande är arg och ledsen eftersom hon inte ens kan be om ursäkt utan skyllde på mig.

Förlåt, ville bara avreagera mig...

• nenne78

svarta
    tack, jag ska försöka fixa upp några väl valda bilder asap. Eller i alla fall till helgen.

• viktualia

själv tycker jag att FL verkar mer än läbbigt (syftar på diskussionsforumet där). andra gratis och smidiga lösningar på att lägga ut bilder är www.msn.se och www.pixbox.se

Känns mer naturligt att använda pixbox än FL... i min värld i alla fall...

• MiaMoore

svarta: Tack för komplimangen! Åh, vad din kläning från Kik? De har så fina saker! Spetspolon matchade min första klänning ännu bättre, men det är ju en helt annan historia. *s*

• MiaMoore

Hmm..lät ju divigt...spetspolon matchade alltså min första klänning jag skulle haft bättre än den det sedan blev till slut, även om det funkade nu också. Så menade jag.

• viktualia

MiaMoore - men vilken stil!!! apor vad pinsamt att 11 gäster fattades... isch!! och hade svärmor varit utrustad med vanlig hyfs hade hon ju bett om ursäkt oavsett om hon tyckte att det var hennes fel eller inte.. för rent objektivt så BLEV det ju fel....

• MiaMoore

Jag vet! Visst sjutton säger normalt folkvett att hon borde bett om ursäkt! Men det är tydligen sådan hon är...tror att hon kan allt och kan aldrig erkänna att hon gjort fel. Min man är också jättebesviken på henne, och säger att hon alltid varit så här. Han skrev i mail till henne att han också var besviken, att alla funnits med i mailet jag skickat och att jag var ledsen, men hon har inte sagt ett ljud om det. Ofattbart, tycker jag.

Festprogrammet var det enda som inte var bra med vår fest, för jag blev så ledsen och upprörd över att folk fattades. Gick sedan runt och berättade verkligen för dem som fallit bort att de varit med från början men...osv. Så värdelöst! Kändes ju bara pinsamt och dumt, speciellt när man faktiskt slitit för att hitta på saker om alla!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5