• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

hm... det kanske såg ut på mitt förra inlägg som att jag gör allt själv men så är det verkligen INTE... just nu är det bara gästpresentationerna som jag strider med själv. men produktionen av komihåglistor är det nog jag som står för... ha ha ha ha.. fast min m2b prickar av en del också!

• nenne78

jag blev så nöjd med våra resentationer. Vi skippaed helt vad de jobbade med, om de hade barn och var de bodde. Det är ju ändå sånt man frågar sin bordsgranne om. Nä, det blev lite fler klurigheter och inte alltför pinsamma saker. Det var nervöst första minuterna efter att alla hade satt sig och började bläddra i festhäftet, men det blev väldigt uppskattat. *skryt*

• okt2006

Vi hade också lagt ner många timmar på våra gästpresentationer och försökte undvika jobb, vart de bor eller om de har barn. De som vi inte känner så bra fock förstås dras med de tråkigheterna, men i övrigt klurade vi loss på massa pinsamheter och klockrena beskrivningar av våra gäster. Det var mycket uppskattat och många kommenterade våra roliga presentationer!

• viktualia

dumma nenne och okt2006... nu fick jag prestationsångest... urk och burk.. får nog gå hem och ta ett nytt grepp i frågan.. ni har ju helt RÄTT i att det är onödigt att skriva vad de jobbar med.. hm...

• ak76

Grattis Tilly och Svarta! Guuud vad vackra ni är! Gillade skarpt era färgval (vitt och grönt) och det fina skärpet i midjan på svarta!!! ohhhh!

• okt2006

viktualia: haha.. känn pressen! :_D

• svarta

Ska ordna med lite fler bilder, men pappa hade lagt alla bilderna som ett bildspel (vilket han var väldigt nöjd med) och då gick det inte att lägga över dom i datorn... Vi var så väldigt nöja med hela dagen, från kläder och blommor till mat och underhållning. Vill ju visa alla detaljer

MiaMoore
    En helt underbar frisyr! Och den spetspolon är ju så fin. Den "tillhörde" ju min klänning egentligen...

• svarta

Notera även min ljusmanchett i håret

• Fru Brorsson

Testade på provbiten med krita, det blev inte bra. Ringt till två skomakare. Den ena sa att det enda jag kan göra är att testa med aceton och den andra sa att det enda jag kan göra är att köpa vattenfast tuschpenna och ta på????

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5