Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, MiaMoore
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima, princess19
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07 ,
21/10
tror inte jag fick svar på frågan om de gjort en provsminkning och provuppsätning av håret när ni varit på konsultation? Eller gick de bara igenom det muntligt som med mej?
Jag fick en riktig uppsättning, men inte lika avancerad som när det var "skarpt läge". Men tillräckligt för att få en ordentlig uppfattning om hur resultatet skulle bli. Jag blev sminkad på ena sidan ansiktet, mest för att prova färger på underlag, ögonskuggor och läppar.
ojojojojoj... hur ska man nu kunna berätta hur man gör med gästbok?!! Jag vet inte hur vi gör men antalgien en enkel med vita sidor så får man göra som man vill.. vissa tycker inte att skriva sånt... har haft en bra dag med bokningar.. den stora krisen kom när min ersättare till solisten(som blivit sjuk) inte kan! men jag hittade en som jag ringde till och han kan sjunga!! vilken tur jag har idag... tjohoo för mig!! hoppas alla dagens brudar har en underbar kväll och haft en underbar dag!!!! läste att det kan vara snö på ingång i norrland och dalarna.. f-n vi är nära dalarna.. vill INTE ha snö på vår dag..
är det bara jag som inte går i höstens tema när det gäller blommor och dekorationer??? vi har grått och rosa och min bukett blir ett hav av rosa nyanser och lite lime...
vill se bilder förresten av 7/10 brudar!!!!!
7/10
Linnea J
jag jobbar på det.
Hoppas ni som gifter er idag har haft en fantastisk dag och inte har lämnat festen än, det är nu det börjar bli lattjo!
Man kna ju inte klaga på vädret...
Jag gjorde en provuppsättning med vanliga nålar (inte såna där böjda på flera ställen) och en provmakeup som var snyggare än den blev på bröllopsdagen.
Snart dags....
..för inlägg....
...nummer....
2000!!!