• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

nenne78 - värsta grejen!!!!!! *fnitter* minns inte hur det gick med den saken.. alltså om singelkillar fick sitta med singeltjejer eller inte... kanske ska kolla det... (fast orkar nog inte ändra... )

• nenne78

det var väldigt planerat och lite kul, eftersom vi har pratat med dem båda om att de finns (han jobbar med P och de umgås mycket)... Hon har t o m blivit spådd (10 år sen) att träffa en som heter som honom (ganska ovanligt) så att det sen funkade i verkligeheten var ju helt otippat! Det brukar ju bara bli fiasko av förväntningarna.
    Vi har ananrs hållit oss ifrån att para ihop folk, det har misslyckats förr..

• viktualia

jag har "föst" ihop två kompisar en gång... resultat: hon blev gravid när de hade varit ihop en månad... nu har de två barn och är världens sötaste familj!!!

• nenne78

nämen! Hihi, vad kul! ja, ibland funkar det, ibland inte.
    Vi parade ihop två kompisar precis när vi hade träffats, de var iofs ihop i 6 år men vilket kaos det var! *lättad att det tog slut*

• lana2810

Ja, singel-skälet kändes snöpligt. Vi hade ju redan tänkt ut att hon skulle sitta vid en synnerligen trevlig, dansant singel som skulle passa henne perfekt ! Så fantastiskt roligt att er bordsplacering funkade Nenne!
    Vad gäller den andra, så har ni rätt- vi får göra något mys ihop. Är som sagt mest ledsen för att hon inte mår bra. Är enormt smickrad och glad för att hon kom på möhippan, med allt vad det innebor i tid och pengar.

• Tilly78

Om 24 timmar är jag fru...
    Nu ska vi ut och äta med bestman och hans sambo. Lite pirrig är man nu men det känns ändå väldigt bra. Lycka till alla ni andra 14/10 brudar!

• Tilly78

I DAG GIFTER JAG MIG!!!
    Vaknade kl. 06.00 i dag... lite pirrig är man nu.
    Ska strax i väg och äta en god frukost med mina tärnor och sen bär det i väg till frisör och smink.
    Nästa gång jag skriver här är jag en gift kvinna..

• okt2006

Grattis alla 14 okt-brudar: idag är det er dag!! NJUT!

• onsdag i oktober

Grattis alla som gifter er idag. Tänker på er. Njut av dagen och ha det underbart!!!!!

• Fru Brorsson

21/10

Vi hade oxå tänkt ha polaroidkort på alla gäster i gästboken. Men vi har ändrat oss pga att det blir 20.-/bild. Blir lite dyrt.

Idag är vädret perfekt för bröllop! Synd att man inte valde den 14:e! :D

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5