Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
28
ak76 och tilly78.. vad fina ni var och vad kul ni verkat haft!!! grattis även till dig Haapala.. kan tänka mig att det är samma känsla oavsett ålder :)
kan knappt fatta att jag själv ska stå brud inom 2 veckor..många frågar om jag är nervös men det är jag inte för jag har inte riktigt tagit in att jag ska gifta mig med sambon.. känns som att man ordnar en vanlig fest eller ska på nån annans bröllop?! förnekelse kallas det visst också
jag hade inte räknat med att vädertjänsten hade ställt om klockan för hela dagen.. hade ja ginte räknat med alls!!! konstigt.. men mer lokigskt att det är 1 timme och inte 2 timmars skillnad på solens nedgång på 2 veckor.. man kanske skulle tänka lite själv nästa gång inte bara lite på internet?! hihihihihi... händer inte mig.. litar på det mesta som jag har hittar här!
Har påbörjat en bröllopssida också.. känner mig riktigt duktig trots att den är väldigt enkel att göra...
lowdin.weddingannouncer.com/
Tilly - kära nån vilken skönhet du är!!! ujuj... tur att jag kände mig vrålsnygg på provuppsättningen idag.. ha ha ha...
När frisörtjejen tog fram en spegel och visade hur frisyren kommer se ut bakifrån.... då pirrade det till i magen... och jag sa... ojojoj... jag ska gifta mig... hi hi
annars är det vanlig måndagskväll och jag kämpar med gästpresentationerna...
linnea... cool sida! heja heja..
hm.. själv har jag min gamla vanliga hemsida.. tänker nog lägga ut några hemliga bilder på en dold sida som invigda får titta på... varken min m2b eller jag är mycket för att hänga ut en massa bilder på nätet....
är faktiskt stolt över trots att det är färidg bakgrund och jag har varit tvungen att byta namn på min kära sambo.. tydligen förstod den inte ett å när det var skrivstil.. finns annan bakgrund och står det rätt men vad gör man när man gillar denna bättre? jo döper om honom lite grann.. hihihihi.. jag är en elak brud som bara tänker på mig själv!
egentligen så ska man nog vara försiktig med bilder men vi har så påklädda och vanliga bilder att det är nog ingen som vill använda dem.. har glömt bort att ringa till kondis om tårtan!!! det var den sovmorgonen... tidigt upp och iväg.. hoppas hon kommer ihåg att jag ville anlita dem bara!!!! annars blir det jobbigt värre eftersom vill vill ha en tårta där det ser ut som tårtorna är direkt på varandra och sån har hon aldirg gjort.. tydligen så är det en inbakad ställning i sådana så en sån borde hon ta hem.. hon tänkte gör amastig tårta så den inte sjönk ihop.. jobbigt när man får göra andras arbeten också och vara expert.. hoppas hoppas att hon läst på lite!
21/10
Mailade och frågade om vädret tills på lördag i varberg och falkenberg där vi kommer hålla hus.
Här är svaret jag fick:
"Ja det ser tyvärr ut som att ni på högtidsdagen får känning av riktigt
lågtrycksbetonat väder vilket var ett tag sedan. Regn och rusk är nog bästa
sammanfattningen på det som väntar.
Men jag hoppas ni får ett minnesvärt bröllop och fest även om det viner runt
knutarna."
Blir lite ledsen! *snyft* Utefotograferingen kan man ju glömma...
21/10
Min blivande och jag skulle öva lte med dansen idag. Vi hade på våra skor som vi ska ha på bröllopet. Min blivande råkade trampa mej lite lätt på foten och mina vita sidenskor blev helt svartrandiga!!!! :( Den andra blev svart på kanten av att den gneds imot lite. Så j*kla typiskt!!! *snyftar igen*
Tiima - *tröstkram*
Räddning av skon: testa först med vanligt suddgummi. Annars funkar vit krita. Eller att du lämnar in skorna till en riktig skomakare, de brukar fixa sånt på nån timme
Vädret - tja... för egen del fortsätter jag satsa på ösregn och knasväder... blir mer spännande så.. men visst vore det coolt med uppehåll och t.o.m. solglimt
(28/10)