• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

grattis Lucia 05

• nenne78

fast nu blir jag väl svar 2000?

• MiaMoore

Grattis alla 14 oktober-brudar! Hoppas er dag varit underbar, att kvällen fortsätter i samma anda och att natten blir härlig!

Idag känner jag mig mer vuxen än jag någonsin gjort... Gift, med barn på väg, hund och nu har vi köpt en kombi! Jösses... Känns som det inte var så länge sedan jag sprang på nationer och krogen och var bakis hela söndagarna... Vi firade en veckas bröllopsdag idag med (förutom bilköpet) att gå ut och käka. Och inte fick jag bli full nu heller... Drack isvatten och fantiserade om et mustigt gott vin. Då jag går ut nästa gång och festar, om så där ett par år, kommer jag vara som en kalv på grönbete! *s* Nu ska partydjuren här hoppa i säng...God natt på er.

• September mys

okt2006 vilka fina bilder =)

• Linnea J

vilka fina bilder okt2006... jättefin klänning!!!

som sagt fick vi en del gjort i helgen och idag var vi till lokalen och räknade tallrikar igen och stolar och bord.. alla stolar blir nog tyvärr inte likadana om inte två, ter personer tackar nej i sista stund och det hoppas vi förstås inte på.. man får väl ta en rad med avvikande stolar.. vem tänker på sånt mer än en övertänkande brud?!?? alkolholen är nu på väg till sverige med min syster och sambo som har närmare till gränserna än oss och inköpslista för alkoholfritt val är gjord.. sen är det bara festprogram och att skriva barlista och skriva ut allt som gjorts tidigare kvar.. hmm känner mig i fas faktiskt, så vad har jag glömt bort??

• Linnea J

är det i denna tråd eller gamla okttråden som det gick att kolla när solen går ner?? har smhi den tjänsten kanske??

• nenne78

flera har i alla fall nämnt att det var så kul att vi gifte oss på hösten, för då var det verkligen mörkt när väl festen drog igång. Var lite skoldansstämning på bröllopet vi var på 1 juli när det var 30 grader varmt och solen stod högt när dunkadunkat drog igång.

okt2006
    så fina!!!!!

• MiaMoore

Nackdelen som vi märkte av var att många var dunderförkylda. Två fruar kom inte med eftersom de blivit sjuka, och min yngsta kusin (som kom ändå) åt penicillin för sin öroninflammation. Hon hade blivit tvungen att låta sticka hål på trumhinnan för att kunna flyga hit från Finland. Stackarn!

• MiaMoore

Men hösten är vackrast av alla årstider, tycker jag, med mörkret, färgerna och den klara luften. Tänk er en tidig morgon med tät dimma i en höstig lövskog. *drömmer* Eller en ordentlig höststorm ute i skärgården! Ahh...hösten passar mitt dramatiska temperament perfekt!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5