• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

Men.. Men. Vi hade ju i alla fall ett BIKTBÅS!

• lana2810

Ställning just nu: 3-2

• okt2006

Så sant nenne... 3-2 alltså. Nu ska jag kolla på Oprah!

• nenne78

de fick rita ett självporträtt! *självmål*

• lana2810

Neeej! Min barndomskompis som haft det så jobbigt lämnade återbud till bröllopet nu. Visserligen förväntat ned tanke på hur hon mår psykiskt, men det gör mig så ledsen. Jag hade blivit så hoppfull att hon skulle komma, eftersom hon åkte 50 mil enkel resa och betalade två övernattningar för min möhippa, och då lärt känna lite andra. Mest ledsen för hennes skull. Vad sjutton gör man för att hjälpa kompisar som har det svårt?

• viktualia

jaa det är klurigt särskilt när de är långt borta... åk och hälsa på henne nån gång och hitta på något bara ni två sen... hm.. men visst är det trist med folk som av olika skäl inte *orkar* komma....

• lana2810

ja, har en annan som inte orkar gå på ytterligare ett bröllop som singel.
    Suck. Mina vänner ska må bra och vara glada!

• viktualia

näeee men det var ju också ett skäl... jag kan förstå det på ett sätt.. men fy vad tungt... hm.. jaa det är jobbigt när folk mår dåligt!

själv glädjs jag istället åt några som har anmält sig som jag verkligen INTE räknade med skulle komma!!! särskilt kompisen som åker speciellt för detta från Irland till Sverige... ujuj... vilka polare man har... åt båda håll...

värst var nog ändå bordsplaceringen... KÄRA NÅN vad med muppar vi känner.. lagom konstiga typer som inte går att para ihop på nåt vettigt sätt... *skakar på huvudet* vi är färdiga med placeringen men undrar hur det blir på riktigt?!?!

• nenne78

ha!! Min bästa vän och enda tjejen som är singel gick inte hem själv från vårt bröllop *tihiiiii* Vår bordsplacering gav resultat!

• nenne78

lana2810
    vad tråkigt att de tackar nej... Hoppas att hon snart mår bättre och att ni kan hitta på en massa mys ni två!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5