• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

21/10

Var på konsultation med hår och make idag. Jag trodde såklart att man skulle provsminkas och så. och sätta upp hårtet. Men vi tog allt muntligt. Hur har ni gjort??? Fast det verkar som hon förstår precis som jag vill ha det! :)

• nenne78

oh.

my.

god.

Shit pomems frites! LYCKA!!!!! Hej alla brudar!!!!! Vad ska jag säga??? Helt sjukt fantastiskt underbart! Superlativen haglar! Och vilka fina bilder ni har lagt ut, ni andra 7 oktoberbrudar, jag får återkomma med mina...

• viktualia

nenne78 -älskade knasboll i BT-pladdret!!!! en särskilt SOOOR kram till dig och grattis grattis.. är bara "lite" nyfiken på bilder.. hi hi hi hi

• nenne78

yes I'm back, hur går det för er, ni som har allt framför er?

Det känns fortfarande overkligt, och j*vligt coolt att vara fru. Men lite tråkigt är det att det är över, ananrs skulle jag ljuga. Svårt att skriva i fixade naglar...

• viktualia

fniss.. var tydligen så till mig nyss att jag stavade fel... ha ha h... STOOOR skulle det ju stå... *asgarv*

jo, här på min 28/10-front går det strålande framåt. mall för servettringarna= bordsplaceringen är just fixad. bordsplaceringen gjorde vi igår. festprogrammet är halvvägs. lyckades mängdberäkna drickan alldeles nyss.. och ännu en gång inse att vi spräckt budgeten... 60 papp blir nog snarare 70 papp... hm....

*kramar och kom över till knastråden också, nenne*

• caprea

Imorrn åker vi upp till sthlm för att sedan på fredagmorgon åka till Egypten på smekmånad.. lr ja 2 veckor iaf... vill bara önska er alla oktoberbrudar som är kvar ett STORT GRATTiS i Förskott och ett ännu större LYCKA TiLL med allt!

puss o kram

I'll be back

• nenne78

jag fick i alla fall en fantastiskt fin brudbukett - rönnbär, gerbera, rosor, mossa... vilke koll han har min man!! åhhh.. *springer iväg och pussar på honom i soffan*

Hoppas jag får några bilder snart så ni kan få se...

• lana2810

Grattis nenne78!
    Wow, det lät som en fin brudbukett.
    Det inspirerar för dagens samtal med floristen! (Min sambo vågar nämligen inte göra det själv. Vi bestämmer ALLT tillsammans, även våra kläder - så vi säkert vet att båda är nöjda )

• Tilly78

14/10
    Grattis nenne78!
    I övermorgon är det min tur... Längtar jätte mycket just nu och är redan ganska pirrig i magen.
    Tyvärr har jag drabbats av en förkylning och inflammation i luftrören men jag försöker ignorera det helt och koncentrera mig på dagen som närmar sig.
    Allt är fixat och klart. I morgon ska jag vara ledig från jobbet och bara vara hemma och slappa. Packa en övernattningsväska och lämna festprogrammen på restaurangen där vi ska vara.
    Tyvärr kommer nog i dag att gå väldigt långsamt... det är totalt omöjligt att koncentrera sig på jobbet!!

• viktualia

Tilly78 - håller ALLA tummar för att du ska pigga på dig!!!

brudbukett - bestämde jag helt själv... ha ha ha... sån är jag....hi hi

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5