• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • MiaMoore

En dag kvar!

I morgon gäller det, brudar! *ler brett*

Hoppas alla får en underbar dag (även ni som inte gifter er i morgon).

Kan vi gemensamt hjälpas åt och hålla vädergudarna i nöjda och snälla?

P&K på er!

• Tilly78

Lycka till alla 7:e Oktober brudar!
    Själv har jag en vecka kvar. Börjar redan nu känna mig lite pirrig! Det som vi har kvar är att skriva ut festprogram, bordsplaceringskort, bordsplaceringskarta och vår gästbok. Det plannerar vi att göra i helgen. Annars tror jag att det andra är på banan..

• chai

grattis onsdag!

och lycka till nenne78 och alla andra 7 oktoberbrudar....

imorgon har vi vår lysningsmottagning... vi hinner nog precis få lägenheten i skick efter flytten *pust* synd bara att jag vaknade med förkylning imorse... det får bli mycket te idag...

har precis imorse fattat att jag kommer att få ha lyxen att vakna och äta frukost med min C varje morgon för lång tid framöver... och snart är han tillochmed min man!! *hoppistuds*

-----------------------
    onsdagen den 18 oktober

• Fru Brorsson

21/10

Grattis alla 7/10 brudar! Hoppas ni får en underbar dag imorgon!! Kram på er!!!

• viktualia

nu har vi bestämt kameravinklar... utanför ett gammalt stationshus ska vi troligen fotas!!!

tårtan bokad med hallon och chokladsmak!

vigselringen hämtad och den är lika slät och snygg som förlovningsringen jag redan har!

• caprea

ojojoj... coolt.. imorrn blir man fru o jag ska njuta varje sekund!!!

• caprea

7/10 idag idag iDAAAAAG!!!!!!!!!!!

• HelenaR

Sambon blev kidnappad kl 9 imorse *S*
    Svensexa..

• onsdag i oktober

Stort GRATTIS till alla 7/10 brudar. Hoppas dagen blir lika magsik som min blev.

*Hoppistuds* från första oktoberfrun

• viktualia

nu har vi shoppat fyrverkerier, snygga lakan till bröllopsnatten, snyggt papper til vigselprogrammet och ett snygg fotoalbum till gästfotona.

status på anmälningsfronten: idag är sista OSA dag och 74 pers har anmält sig... ca 4 osäkra och resten nej. Helt lagom och några positiva överraskningar!!!

stackars okt2006... vädret är INTE skojigt i hennes vigselstad....

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5