Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är jag GIFT. Igår var det vår stora dag och det var helt UNDERBART. Var bara lycklig hela dagen. Går inte att sova längre för allt glädjebubbel i kroppen. Ska in med morongåvan nu till min älskade man innan vi ska iväg på SPA.
Passa på att njut alla ni som har det framför er.
onsdag i oktober: grattis grattis grattis!! :-d
onsdag i oktober
massor av grattiskramar!!!!!! Kul att höra att du fick en fantastisk dag med din älskade! *hoppistuds*
Grattis onsdag i oktober !!!!
Tänk att nu börjar det trilla in oktober brudar som redan är gifta :) Och på lördag blir det en hel drös till, själv får jag vänta till den 28 oktober, men det börjar att närma sig.
Lycka till alla ni som det är dags för på lördag!!!
jallååååå en fråga..
Ni som fotas innan vigseln, har ni vigselringen på eller??? Vi ska också fotas då och man vill ju att den ska synas, men det kanske räknas som fusk?
Typiskt OK fusk!
Vi ska fotas innan och jag kommer att ha min ring på.
7 oktober
yei!! Men då vågar jag göra det med, hihi!
Hallå flickor!
Behöver hjälp med en grej inför vårt bröllop den 14 oktober;
Vi har önskat oss pengar till vår resa i present, men vad kan man använda sig av som gästerna kan lägga sina kuvert i?
Vi vill inte att de ska ligga löst på presentbordet, både av stöldrisk (????) men mest så att inga nyfikna ögon når dit.
Något förslag?
ak76
klä en skokartong med fint papper/tapet/etc och gör ett hål i locket.