• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Kroon

Mia Moore,

Visst är det en helt fantastisk upplevelse som inte går att beskriva nästan, att få se sin lilla skrutt inne i magen. Jag kommer ihåg känslan än idag, trots attd et är 6 år sedan jag för första gången fick se lilleman.

Vet ni vad det blir för kön??

• aircondition

I söndags hade vi osa datum. Så nu har jag ringt till de som inte haft vett nog att ringa 5 st. av 60 har tackat nej. Däribland min bror, som tyckte det var pinsamt att fråga barnets mormor om hon kunde vara barnvakt. (han är separerad från barnets mamma), så det måste ha varit vääääääldigt pinsamt om man väljer att tacka nej till syrrans bröllop av den anledningen. Himmel vad skönt att skriva v sig!

• MiaMoore

*fånler av lycka* Kan inte sluta le... titta på bilderna av plutten om och om igen.

Tack för gratulationer!

nenne78; Jo, allt annat bleknar väl något i jämförelse, det får erkännas. Har svårt att förstå hur alla kan leva sina liv som vanligt när detta underbara mirakel sker just nu! Men bröllopet ska bli himla kul det med, och jag ser så klart framemot det jättemycket. Vi har ju planerat det ett tag, och nu är det till slut dags!

viktualia; Nu blev datumet framflyttat ett helt dygn, så nu är det sagt 1 mars. Jag siktar dock på mitten av februari!

IOR1; ja, det var verkligen en underbar upplevelse att få se den lilla! Nu känns det mer vrkligt, och nu vet jag att allt är BRA (än så länge iaf). Som det verkar, men det är ju inte säkert, så är det en liten flicka. *ryser av lycka*

• aircondition

Men så är vi så glada att alla våra nära vänner har kunnat komma, trots små barn. De som har barn under ett år har haft möjlighet att ta med sina små. Men dom är så glada att få en barnfri kväll. Broderns barn är i a f 10, och mormor är ju en nära person i hans liv...ja, jag blir inte klokt på det.

• lana2810

Jag har ju redan erkänt att jag är en lättrörd person . Här sitter jag med tårar i ögonen när en för mig främmande person får se på sin bebis i magen...
    Kan bara föreställa mig hur det skulle kännas att själv ha det .

Aircondition- oj, jag som trodde min släkt var nonchalant. Din bror ger perspektiv på tillvaron.

• viktualia

*fnitter och hoppistudstjut*

en av min m2bs gamla kollegor ringde just... han hade tänkt kidnappa min kära karl för svensexa helgen innan bröllopet. men NEJ sa jag.. den helgen SKA vara obokad.. det är ju då vi ska göra ALLT som inte hänt innan dess.. men kollegan lät som att de skulle försöka få till en svensexa EFTER bröllopet istället... *spännande*

som ni vet är jag emot möhippa för egen del, men jag tycker att det är jätteskoj att min m2bs kompisar vill hitta på något!!! (orkar inte utveckla det där resomanget.. .men framförallt grundar det sig i att jag har väldigt många fler vänner än min m2b och jag tycker att det är bra att han uppmärksammas)

• Magda84

HEJ TJEJER!

Jag gifter mig inte förns i november, men jag har ju hållit till lite här endå, fått mycket bra tips och ideér av er. Vill nu passa på å önska er alla ett STORT GRATTIS! Snart är det er tur att stå brud! Önskar er en UNDERBAR dag!

KRAM /Magdalena

• viktualia

Magda84 - tänkte du lämna oss eller?!? du får gärna fortsätta hänga här.... det lät så mycket som lyckönskning och nu drar jag...

kan f ö inte riktigt släppa att min m2bs polare planerar svensexa... är SÅÅÅÅÅ himla förvånad....

• Magda84

viktualia: nej då! inte lämnar jag er! ville bara passa på å lyckönska er innan de första gifter sig...för jag gissar att det är nån som blir fru på lördag?!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5