• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • caprea

haha instämmer heeeelt med vad du säger nenne!

• nenne78

lycka till Onsdag i oktober!!!!!!

• viktualia

nenne - det är tur att du finns och bidrar till underhållningen!!!!

själv har jag ju 26 dagar kvar och nervositet... näpp inte ett dugg... har just lyckats övertala min m2b om att resa bort den kommande helgen, det innebär att jag är bortrest 2 av tre återstående helger.... IS I MAGEN - girls!!!

• nenne78

åååh... jag sitter ju här igen istället för att städa eller skriva klart festprogrammet (jaaa- idag är jag "nån annan"...) Hur svårt kan det vara???

Tur du fick fart på din nån annan Vickan! Nä, du har ju långt kvar, ingen orsak till panik.

• caprea

åh va många sidor vi har här tjejor!!

behöver er hjälp,
    tips på vad som kan finnas i "nödfallskorgen" till gästerna

och detaljlista /tidsschema för er stora dag, please help!

• nenne78

typ:
    tampnger/bindor
    hörselproppar
    tuggummi
    tops
    genomskinligt nagellack
    strumpbyxor
    ipren
    medel mot halsbränna
    kondomer (!)
    deo
    hårspray

SKAVSÅRSPLÅSTER

• Linnea J

Igår träffade vi prästen... det gick bra och han var rolig.. vi ändrade dock våra psalmer men annars var det inga problem.. det jobbigaste beskedet är att den kantor jag trodde det var(en rätt ung kille) har bytit helg mot en lite äldre dam.. men hon ska nog kunna spela iaf.. att vi ville ha all you need is love som utgång var inga problem.. jaha, sa prästen bara... fast han kände inte till vår ingångsmusik vilken är en marsch men mer känd som eurovision song contestlåten... hahahahaha... undrar hur han reagerar när han hör den...hann även med cateringen, nu vet vi vad vi ska äta och att vi har glas så det räcker till alla..

kvar som är den stora sakerna:
    transport..ska ringa!!...snart
    DJ.. ska höra med en kompis kompis om han vill spela.. får se hur det går..

idag ska jag till frissan och jag har ingen aning om hur jag ska se ut.. ska bli kul att se vad vi kommer på!!

slutrapporterat för denna gång

• Linnea J

vilken rolig möhippa du fick chai...jag anar att jag får en nu till helgen.. eller nästa sen är det stopp! den 21 okt tänker jag göra mig osynlig för att hinna med allt som ska göras och skrivas ut och kopieras....

Lycka till ni alla som har er dag runt hörnet.. vill höra en massa detaljer!!!

• okt2006

SMHI säger att det blir regn hos oss på lördag

• nenne78

neejj... här med... fast det är en sol i regnmolnet. Så det betyder ju lycka om det regnar. :-s

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5