• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

21/10

Idag har jag gjort min hårförlängning. Den blev jääätte lååång!! :)

• viktualia

fniss fniss.. det märks att vårt osa-datum närmar sig... (7/10).. nu anmäler sig folk på löpande band... hi hi.. flera stycken som jag inte trodde skulle komma! skoj skoj!

• okt2006

Suck... Igår fick vi höra på omvägar att min blivandes kusin och hans fru inte kommer på bröllopet!! De har alltså inte själva hört av sig. Kusinens mamma berättade det för min svärmor (de är alltså systrar) och säger dessutom att "vi tar med Nathalie istället" - kusinens 11-åriga dotter!!! Varför i hela h-e ska hon komma??? Hon är definitivt inte bjuden, det är inte några barn som är bjudna! Snacka om att vara fräck!

Vi väntar på att kusinen ringer och lämnar återbud innan vi ändrar i bordsplacering och sånt. Det käns bara så himla dryyygt, varför kan inte folk bete sig som.. folk?

• okt2006

Goda nyheter är istället att jag och min tärna varit på konsultation idag. Håruppsättningen kändes jättebra - såg ut som jag hade massa tjockt hår som var uppsat fast det bara var min klena kalufs! Sminket kändes helt ok, men inte särskilt mycket bättre än om jag hade gjort det själv.

• caprea

*weeeeeeeeeeee* *hoppas o studsar* Dagsläge: 5 dagar kvar och regnet vrrrräääker ner! tur de, då finns det inget kvar på lördag :D

idag har jag köpt typ 30kg! godis till vår godisbuffé, sjukt mycket, fast inte om man slår ut det på alla som kommer att vara där... mene känner sig som värsta glufsglufs

om en vecka är man e fru då...

inte skrivit klart gästpresentationen... ajsing... må göra de NU! hej så länge =)

• onsdag i oktober

Bara två dagar kvar för mig. Börjar kännas lite mer verkligt idag. Innan har det mest kännts som vi har hittat på allt det där om bröllop. Inte riktigt kännts som om VI ska gifta oss. Nu när vi står med de sista förberedelserna börjar knäna skaka lite. Detta ska verkligen hända. Vi ska bli man och fru. JIHAAAA vad det ska underbart

• caprea

wa!! de everkligen bara 2 dagar kvar! Lycka till med allt!

imorrn kommer min mamma så jag måste städa me.. usch

• MiaMoore

Måste kolla med svätmor hur festprogrammet blir, om hon lyckas skriva ut det. Är vansinnigt nöjd med de flesta gästpresentationerna där och ser framemot folks kommentarer.

På torsdag ska klänningen (den nya) justeras kring bysten, och på längden. I morgon ska jag till frissan (och på ultraljud på morgonen!) och färga håret. I övrigt är det manikyr och pedikyr som ska göras, men det fixar jag själv. På fredag hämtar och lämnar vi tårtor oc levererar till festlokalen, hämtar capen jag ska ha och sedan tar vi in på hotellet och försöker varva ner före dagen D.

Kan gå utan krycka, ischiasnerven verkar lugn igen, och ikväll ska här dansas vals! Måste ju öva. Hade egentligen även velat "provgå" till musiken i kyrkan med hela brudföljet så man vet hur lång tid det tar och slipper riskera att få halvspringa sista biten, men det ser inte ut att hinnas med. Nåväl, det blir säkert bra.

Ni andra som gifter er på lördag, är ni nervösa? Jag känner mig märkligt lugn. (men det går nog över)

• MiaMoore

Åh, förresten! chai, din möhippa lät jätterolig! Var glad att du har så härliga vänner! Helt underbart, ju!

• nenne78

här kommer nervositeten i skov.

Ah....WAH!! dumdidumdi *WOOOAHHAAAA!!! ladadidadidahumhum *oh SHIIIIT!!! joråsatte... NOIHWOEHIHSDBONA_SD :-P

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5