• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

jag har en som blev över när jag gjorde en själ. Svårt att få den till din del av Sverige, bara.

• Linnea J

caprea:
    känns bra att någon mer tänker som jag.. en hel månad kvar! det är långt det.. hoppas kunna lösa flera saker till helgen.. har varit upptagen alla kvällar.. ikväll och imorrn med så lör och sön blir hektiska..

• nenne78

Viktualia
    det är som en "mina vänner"-bok. Tecknat par på framsidan. Köpte den på Adlibris.

• nenne78

när jag gjorde en själ, vem tror jag att jag är????

• viktualia

aha... näe... sånt tycker bara jag är skoj.. min m2b skulle bara stöna... så nja.. jag är mer på jakt efter ett album med snygga sidor där folk kan få skriva hälsningar bredvid platsen där deras kort ska sättas in sen...

och jag har alltså inte börjat jakten än....

• Magda84

Måste bara få fråga er experter.....finns ju en sida på internet där man kan lyssna på in- och utgångsmusik. Vad är det för adress?!?!

• Magda84

TACK viktualia! Du är underbar! Ska iväg i kväll och träffa kantorn och skulle kolla upp några låtar så jag bev lite stressad...Tusen Tack!

• nenne78

viktualia
    såg ett fint album i handgjort papper på akademibokhandeln, för typ 250 spänn. Men det var nog ett fotoalbum, kom jag på...

Men det finns ju lite finare bara man orkar leta. papprika.se har också "bröllopspärmar" till fotoalbum (utan fickor eller så, bara blad).

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5