• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

hångel på jobbet... *avis*

jag befinner mig 7 mil från min m2b under arbetstid...

han har f ö verkligen ryckt upp sig på bröllopsplaneringsfronten! jag är helt nöjd över detta!! han har tagit tag i diverse bitar som jag struntat i ett tag.
    på fredag är det dags för planeringsmöte hos fotografen... tror att vi ska hinna beställa tårta då också!

• MiaMoore

onsdag i oktober; lycka till, hoppas ni får det helt underbart i morgon! Vi andra väntar på rapporter sen.

Idag har vi varit på ultraljud och ser vår bebis för första gången. Det är det häftigaste jag någonsin gjort hittills, och i jämförelse med att vi ska få ut en liten människa som är resultatet av vår kärlek känns bröllopet som en rätt liten grej. Å andra sidan kommer jag nog vara nervös, lycklig, pirrig och uppe i 300 på lördag.

• nenne78

viktualia
    *tillgjort fnitter och kastar mitt långa hår över axeln* pusselipuss

grattis! jag förstår inte att de ska vara så trögstartade, de gillar ju inte att stressa heller! *Mummelmummel*

Någon annan ska kontakta lokalen om vad vi vill ha för blommor i dukningen och även ringa vaktis på kyrkan och bestämma när hans mor kan komma dit och sätta i blommor i vaserna i kyrkbänkarna. Håller tummarna, vi har ju itne så många kvar att vela på. *mummelmummel*

• nenne78

MiaMoore

cooooolt!! Förstår att allt annat känns futtigt i jämförelse, hur häftigt som helst! Lycka till!

Nån annan har i alla fall handlat avecen, den fick vi ha med själva utan att de skulle ta ut någon serveringsavgift. *tummen upp*

• viktualia

MiaMoore- vad häftigt!!!!!
    När är det dags?!? (det har du säkert skrivit förrut... men svårt att hålla reda på allt)

Coolt att det börjar bli dags för bröllop för oss allihop... hejar på er som är på G den här veckan (eller ska man säga på B?!?)

"Nån annan" har förresten slagit världsrekord i hushållsarbete den senaste tiden. Han har verkligen gjort ALLT... han sa för länge sedan något om att "den som jobbar mest kan ju inte behöva göra mest hemma". Och just nu är det JAG som jobbar JÄTTEMYCKET.. och alltså han som städar, tvättar och bär ut sopor. Najs!
    (Och nu har han alltså ÄVEN tagit tag i sin del av bröllopsplaneringen...)
    Sa jag att det var PRINSEN jag ska gifta mig med?!?!?

• okt2006

"Någon annan" blev väldigt stressad igår när han upptäckte att han har 15 pers kvar att skriva presentation om i festprogrammet. Jag har väl påpekat detta i typ två månader, men "någon annan" har tyckt att det varit för tidigt. Så går det om man skjuter saker på framtiden...!!

nenne78: tror det är min dator som spelar mig ett spratt (den brukar göra det, gamla skrutten...) för när jag scrollar ner så tar sidan slut under kartan. Oh well, det är väl inte hela världen.

MiaMoore: det låter jättehäftigt! Ni får vekrligen extra mycket att fira!

• nenne78

okt2006
    aah, jag tror vi gifter oss oavsett väder och vind.

Precis när jag satt och diktade ihop ett mail om kvar-att-göra-lista, så ringde prinsen (det finns kanske flera, vickan, eller också är det samma och jag gifter mig med honom först moaoaahahaha ) och frågade vad som skulle göras. Nu är han igång, igång, IGÅNG! JEI!

igår kom biljetterna till resan också, och sen ska jag hämta ut ringarna idag *spännandeeee*

• viktualia

okt2006 - jaaa jag har också en karl som tycker att det mesta är "för tidigt".. hm.. mysko inställning.. och jag har verkligen inte krävt att bordsplaceringen skulle vara färdig i maj.. jaja.. nu verkar det som att han vaknat... 25 dagar kvar!!!

• okt2006

Mmm.. fast min har vaknat 4 dagar innan bröllopet..

• nenne78

woohhaaaaa! 4 dagar

llaalalallalalaaa....

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5