• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

okt2006 - fina fotomiljoer i Uppsala..... jag har sett superfina kort tagna i granden utanfor Domtrappkallaren. Alltsa att brudparet statt uppe pa den lilla avsatsen dar... kan bli dolackert!!

/Vickan som befinner sig utomlands pa tjansteresa och inte har tillgang till normalt tangentbord

• nenne78

skrivar%¤&"#"(#/=)¤( är trasig, och vi har bara fått ut hälften.... fan, fan, fan och klockan är över 10...
  • viktualia

nenne... jag missade ditt inlagg om att du blir norrbagge... ha ha ha...

forstar att du ar frustrerad men ta nagra djupa andetag och sen kanske du har kraft att losa krisen.....

heja heja heja!!!!!

• nenne78

*skakar händerna knäppta ovanför huvudet*
    inlagad är printad och klar! Vi drog till min sambos jobb och skrev ut dem där istället. Det blev inte riktigt lika fina utskrifter men skiiiiit samma. Nu är det falsat och klart, imorgon ska jag bara häfta ihop dem och skära av det som sticker ut i mitten. Sen är alla trycksaker klara, check!! Imorgon ska vi packa, göra tidsplanering inför fredagen samt dubbelkolla allt inför lördagen. Ojojoj... Nu blir det åka av, tjejer! WEEEEHHHH!!!

hmmm. undrar om min chef blir glad att maskinen har pajat...?

• caprea

"Lördag
    Upphörande skurar följt av lättande molntäcke."

tjoho! älskar upphörande skurar!!! särskilt om de upphör innan kl 14.00 :)

våra värdar gör våra festprogram så vi får se dem först på festen!!! speeeenande

• nenne78

I like skurar! Har man tur tajmar man in när det inte regnar...hehehe *håller tummarna*

Idag måste jag jobba hårt om de ska veta vad som ska göras när jag är borta. Varför kan man inte bara få ta det lugnt?

Printern är i alla fall inte så trasig som jag befarade, tur att det finns reservdelar!

• okt2006

2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!
    2 dagar kvar!!!!

• okt2006

viktualia: Domtrappen är fin, likaså Skytteanumvalvet där i närheten. Det är bara det att det är så himla mycket folk på stan vid lunchtid en lördag och man kan ju inte spärra av direkt... Måste nog försöka hitta vackra hus och portar lite mer i utkanten av centrum. Tack ändå för tipset!

nenne78: överkurs att valsa och skära bort det som sticket ut..

• nenne78

7 oktober, 7 oktober, 7 oktober

okt2006
    ja, men det är inte bara jag där som jobbar med trycksaker, så man måste ju göra allt riktigt för vad skulle de tycka annars? Och sen har jag ju rätt maskiner här, skulle jag försöka med skalpell är det intebara överkurs utan dessutom farligt. Fast jag har nog inte haft rätt fiberledd...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5