• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Tilly78

14/10
    Grattis till alla er som gifte er i helgen!!
    Wow, jag kan inte fatta att man nu räknar dagar i stället för veckor och månader.
    Det tråkiga är att i fredags började jag känna mig lite hängig och i helgen har jag haft ont i luftrören när jag andas in. Känns ungefär som när man har varit ute och joggat när det är kallt ute...
    JAG VILL INTE BLI SJUK!!

• Fru Kroon

Ett stort GRATTIS till alla er som gifte sig i lördags!!!

Hoppas att er dag blev lika underbar som ni hade tänkt er.

Själv har jag nu klarat av möhippan, hade en kanon dag och kväll med mina nära och kära i lördags :)

• Fru Brorsson

21/10

Tar verkligen imot att gå till jobbet idag. Jobbar mån, tis, fre, lör och söndag denna vecka sen är jag ledig fram till bröllopet!!!

• viktualia

28

Tiima - själv ska jag bara vara ledig en dag innan bröllopet.. anar att jag kommer ha samma inställning som dig framåt onsdagen innan eller så... hm... men det känns viktigare att dra på resa efteråt så det blir mer semester efter!!

• Fru Brorsson

Jag är ledig en vecka efteråt med när vi åker till Paris!! :)

• Fru Kroon

Jag har beslutsångest över hur vi ska dekorera borden när vi dukar, vad ska ni andra ha för dukning??

Det vi har nu är vita dukar med vinröda löpare på, vita servetter, vinröda festprogram. Sen har vi köpt på IKEA små glasljusstakar med något högre värmeljus i rött,gult och oranget lite höstigt i färgerna, men sen då man kanske bprde ha lite blommor eller nåt ?!

• viktualia

vi ska ha mörkt mellanblå löpare, vinröda servetter, okänd färg på festprogrammen (troligen vit med dekorfärg på text/bild), vitt porslin och blomdekorationer i form av blålila anemoner och nån reva murgröna.... i låga vaser/dricksglas... plus lite värmeljus i ljushållare som finns i lokalen... IKEAs enklaste i glas el blått.

• okt2006

Oj oj... jag är fortfarande helt matt och tagen av vår helt fantastiska bröllopsdag. Imorgon ska jag berätta ALLT, men jag ville bara tala om att jag och min man(!) är supernöjda med alltihop!

Ska försöka fixa bilder så snart som möjligt.

Puss och kram från en lycklig fru Stenis!

• caprea

här är oxå en heeeelnöjd BRUD från i lördags o nu FRU!!!!

ska skriva lite längre inlägg snart... men inte idag, lr kanske ikväll... dagen blev PERFEKT!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5