Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
biktbås - gud vilken rolig idé!!! det blir garanterat skitkul att kolla på!
jo, de haffade oss också och min man (!!!) var ganska packad så han avslöjade ett och anant tydligen
men mycket svarade vi exakt samma på så de var helt i chock. HAHA!!!
längtar!!
biktbås.... *asgarv*...näee.. jag är inte säker på att jag vill veta vad mina vänner i onyktert tillstånd skulle berätta om mig...
men girls: Vad ska man ha för strumpor?? Jag som vägrar raka benen, är varm av mig men ändå vill ha strumpor?!?
14/10
Ni som ska gifta er nu i helgen. Hur nervösa är ni redan nu..??
Jag trodde inte att jag skulle bli särskilt nervös men just nu pirrar det jätte mycket i magen!!
Undrar då hur det kommer att kännas när man ska gå in vid själva vigseln??
bara 6 dagar kvar... weeeeeeh...
*hoppistuds*
vår mest akuta att-göra-lista:
* ringa vigsellokalen och få klart besked på att vi faktiskt blir insläppta (!)
* ringa konditoriet och dubbelkolla att de fått all info de behöver (jag fick nästan tvinga dem att anteckna vart den skulle levereras när jag beställde )
* ringa DJ och prata musik...
nenne78
jag vill se dina bilder!!!
Chai
det vill jag med!!!
Jag får några stycken sent ikväll, när min man (!!) hämtar vår dator. Ska se vad vi kan visa för något - om jag platsar
viktualia
jag hade stay yps, strumpebandshållare torselette och helsa skiten. Himla fint men jag kunde knappt andas och än mindre äta, det är inte föffärn nu som min mage har börjat falla på plats igen och kan fyllas på. Urk... Men jag blev så LORTIG om benen!!!
Helt svart, och jag skojar inte! Det var iofs vita märken efter där skorna varit, så jag fick börja med att tvätta benen i duschen innan vi avancerade in i sovrummet.
men jag är ju Oglamorös på riktigt.. inte för alla SJÖVATTENSPIRATER i hela världen kan jag ha hela den där middevitten.. näee.... jag grubblar snarare över färgen på nylonsstrumpbyxor.....
Klant! det heter ju SÖTVATTENSPIRATER och inget annat... Klant!