• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

tack, tack!
    har ni någon e-postadress kan ni i alla fall få se hur den såg ut, så får ni bestämma då.

jag hade som sagt lönnlöv, mossa, rosor, gerbera, rönnbär i min bukett (som nu ligger i frysen...). Som det ser ut idag så hade det varit perfekt att gifta sig den här helgen istället, om man ser till vädret.

• viktualia

fniss.. snacka om systerlig stämning här!! hi hi!

jag tror att jag skriver förslag till gästpresentationer och några andra grejer på tåget ikväll... om jag håller mig vaken?!?

min bukett blir blålilavinröd - skoj skoj!

lana2810 - vilka psalmer blev det??? *nyfiken*

• lana2810

viktualia -Har svårt att komma ihåg psalmnummer. Kan komplettera hemifrån sedan. Vi har tre st än så länge, som eventuellt blir 2. 168 tror jag det var (den sjöngs nog i många kyrkor i söndags, tacksägelsepsalm), sedan var det någon som också var jordbrukig på 400 någonting, får återkomma om den (inleds med något att man fått en liten teg.. om det är en ledtråd ). Ja, så tycker vi ju om vigselpsalm 411.

Systerlig stämning! Ja visst ! Nenne har lite förtäckt syskongnabb med okt2006! Hon blev lite putt när jag i en helt annan tråd tyckte att okt2006:s gästbok verkade toppen . Men det var väl ett jätterart erbjudande hon gav på kuppen !

• okt2006

Jag och nenne78 försöker övertrumfa varandra när det gäller briljanta gästboksidéer, just nu måste jag säga att jag leder!!

• viktualia

fniss fniss.. ni är för roliga! vår gästbokslösning blev ett snyggt fotoalbum där gästerna får skriva en hälsning bredvid bilden som tas på dem! det får räcka!

• lana2810

Har nu läst era inlägg i den andra tråden - och ja det är 2-1 till dig okt2006 . Tack för bra tips!

(för den oinvigde pratar vi gästbok med kryssfrågor i lösbladssystem = lysande!)

• viktualia

men kan inte nån lägga in länken till den där tråden?!? orkar inte leta men blir nyfiken!!!

• nenne78

*viftar med vita flaggan*

Det är därför jag kontrar med att erbjuda min hjälp, så att jag ite känner mig besegrad utan kamp.

• okt2006

För att trumfa ytterligare måste jag tillägga att vi hade en polariodkamera också så gästerna fick ta kort på varandra och klistra in direkt på deras blad! (3-1 till mig)

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5