• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

afrodite_06 - fina bilder! man blir så glad av att titta på bröllopsbilder!!!!!

grattis till alla nygifta!

själv har min m2b och jag kämpat med bordsplaceringen... vi är färdiga men inte riktigt nöjda... urk och burk vad svårt!!!

• Tilly78

14/10
    Nu är det bara 3 dagar kvar...
    Jag har fortfarande hosta och känner mig ganska hängig. Har tryckt i mig en massa Esberitox tabletter och andra huskurer och håller nu tummarna att det inte ska bryta ut någon förkylning..
    Hur går det för er andra som också ska gifta er den 14/10. Har ni mycket kvar att fixa? Jag tror vi är färdiga men det känns som om jag glömmer något viktigt!

• viktualia

Tilly78 - du kommer säkert kvickna till och vara pigg på lördag.. om inte annat lär du gå på adrenalinkicken!!!

• Fru Brorsson

Tilly78

Krya på dej!!!

• Fru Brorsson

afrodite_06

Fina bilder. Snart är det min tur!!! :D

• afrodite_06

Lite avundsjuka känner jag för er som har allt det härliga kvar. Även lite sorg o tomhet i mitt bröst, för att det är över . . .
    Samtidigt som det är en enorm lättnad att det är över o att allt blev så himla bra.

Tilly78: krya på dig . .
    Undrar om det är nåt vanligt, det där att man blir dålig 1-2 veckor innan? Jag var jättekass mån, tis o ons innan. Men det gav med sig o det hoppas vi på att ditt oxå gör.

Ett råd till er ogifta . . njuuuuut av er dag, stressa för allt i världen inte !!!

• afrodite_06

Tiima:

Tack!
    När är det dags för dig ?

• okt2006

Jag håller med afrodite06 - det är verkligen en tomhet när allting är över, jag trodde inte att jag skulle känna så men det gör jag. På många sätt är det skönt att allt är klart, men detta som fyllt ens tankar de senaste 1½ åren och som man sett fram emot så enormt mycket, är plötsligt över. På en enda dag var allting klart. Det känns konstigt och tomt.

Så passa på att njuta, ni som har det framför er. Försök att inte stressa på dagen B utan njut av varje minut av dagen. Det är svårt förstås, men något att tänka på.

Och framförallt: det kommer att bli underbart, det är ett minne för livet och en dag som man aldrig glömmer. En dag att berätta om för barn och barnbarn. Lycka till!

• Linnea J

28/10
    har också kvar att göra festprogrammet.. men det får vi ta till helgen över lite vin så ordnar det sig.. nu är ju möhippa och svensexa över så vi är hellediga i helgen så nu ska här sitas framför datorn!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5