• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • secret_bride

14/10
    Okej, tänkte bara önska alla tjejer här lycka till med era bröllop nu!
    Vi åker utomlands imorgon och gifter oss på en strand lördagen den 14e.
    Hörs kanske när vi kommer hem igen!

• viktualia

Vickan tillbaka från Norget!

Japp, jag tänker "fuska" och ha ringen på mig på fotograferingen innan vigseln!

GRATTIS onsdag i oktober!!!!

Festprogrammet är knappt påbörjat.. men nån gång blir det nog något ryck... vilken dag som helst.....

till helgen: köpa fyrverkerier, snygga papper till vigselprogrammet och lite annat skoj.

kameravinklar på Söder: Fjällgatan är ju given! Trakterna runt Mosebacke och bortåt där. Fåfängan kanske?

Kameravinklar i Uppsala: Hm... sant med lördagsträngsel i centrum... Botaniska trädgården kanske, Kåbo har en den fina hus, Flustret kan nog se coolt ut som bakgrund, den där coola kvarterskrogen i Svartbäcken som jag aldrig kommer ihåg namnet på... hm... regnsäkra utemiljöer är svårare...

• nenne78

woohaaa! Nu har vi landat i Dalarna, regnet bara strilar lite fint :-s. Väderprognosen lovar stor sol på söndagen, efter regnet... jaja, det är inget man kan göra något åt. Det som är lite synd är att det inte är så gult på träden här. Men man kan inte få allt.
    Vi har ännu inte kommit på om vi glömt något hemma, allt känns bra.
    välkommen tebax, vickan! Hoppa du inte ramlade i någon fjord!

• Anna25

Tack Lana 2810. Men är båtlåt en sång som folk kan? Vi ska ha en kille som kompar lite så då borde det bli lättare att sjunga med tycker jag. Baloos låt har vi faktiskt valt.

• lana2810

Anna25
    Jag har sjungit båtlåt på många fester, så i min umgängesfest kan man iallafall den.
    Med gitarrkomp tror jag det blir utmärkt!

• TissTass

Nu är sista dagen som jag sitter framför en dator innan lördag så jag ville bara ge alla 7/10-brudar en stor kram!!

På lördagar blir vi fruar...

• caprea

Ameeeen!!!

GRATTIS!!!! weee*hoppistuds*

• lana2810

På lördag?
    Ni skulle också kunna uttrycka det som IMORGON!
    Grattis på er! Ha en underbar dag!

• viktualia

28

*stor grattiskram till alla 7/10-brudar*
    May the force be with you!!!!

Näe... jag ramlade inte i nån fjord... och nu sitter jag på jobbet med sjukt mycket att göra.
    I eftermiddag: Till fotografen för fotoplanering, till kondiset och beställa tårta och dessutom till guldfynd och fixa med ringarna!!!

• ak76

Nenne78! Gillade postlådan

Ja, nu närmar det sig VERKLIGEN för några av oss! Lovar att tänka på er i morgon och önskar er alla 7 oktober brudar en helt fantastisk dag!

Själv har vi en vecka kvar! Ohhhhaaaaa! :) Provade klänningen i går, magen får plats, men det är precis (är gravid i v. 13), så jag får inte gå upp många gram under dessa resterade dagar...hmmmm.

Kram på er,

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5