Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
hehe inatt sov jag som en gris... antagligen pga sjukhusbesök natten innan. de tog min m2b vid 13.30 idag, hanm stod på en mässa o gjorde reklam för sitt företag( de blev oxå utnämnda till årets nyföretag här:) ) så han fick börja att göra massa grejer på mässan =)
nu har jag provat min brudklänning med ALLA grejer till, dock inte sminket precis som det kommer vara och hår, men på ett ungefär- jag kommer bli skitfin! haha =)
caprea: jag har också provat min klänning med skor och smycken och grejer till - det känns sjukt bra!
Hur har ni det med höstlöven runtom i landet? Här i Uppsala är det mestadels grönt tyvärr, så vi kommer nog få leta länge efter vackra träd att fotas vid Jag var så säker på att det skulle vara sprakande orangegult på träden nu, det känns trist!
Förresten väntar jag med spänning på tisdag - då kommer femdygnsprognosen som innefattar lördag!
Nu är det inte långt kvar =)=)=)
Uschianimej, nu blir jag orolig. Min lilla älskling ska svensexas på lördag och på söndag 13.00 ska vi ha vigselsamtal. Inte bästa planeringen, kanske, men det gick inte att lösa på annat vis... Dom har i och för sig lovat att börja tidigt och inte fylla honom fullständigt... *huanimej*
ååååå jag är helt RÖRD!!!
En av mina goaste tjejkompisar kommer på bröllopet, trots arbetstopp, halvdålig ekonomi och att hon bor utomlands - åker hon hem torsdag till söndag BARA för bröllopet!!!!! Hon hann inte ens komma till Sverige för semester i somras... åå... helt tagen.....
21/10
Äntligen är vår månad här!!! Visst kändes det lite speciellt att vakna i morse och veta att det är oktober? :) Nu är det inte långt kvar för nån utav oss! :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima, princess19
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
2007
7 okt - höst brud 07 ,
Eftersom jag bytte nick tidigare så ändrar jag i listan här. (Alekto=MiaMoore) Sex dagar kvar... Tror att det mesta är klart nu, sedan återstår bara att se om tidsschemat håller. Köpte en ny klänning igår som magen får plats i, och svärmor skriver ut festprogrammet och sätter ihop det. *lutar mig tillbaka och funderar över om vi missat något eller om det verkligen är så lugnt som det känns*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, MiaMoore
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima, princess19
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
2007
7 okt - höst brud 07 ,
MiaMoore- Skönt att du hittade ny klänning! Hur går det med värken- det lät så jobbigt. Finns det inget man kan göra? Sköt om dig!
Alla som gifter sig inom en vecka: Delegera så mycket jobb som möjligt och vila upp er så ni är pigga på den stora dagen. Lycka till!
Vi hade sista osa igår och kan summera:
106 Ja , 9 Nej
och 8 som inte svarat
.