Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Att det ska vara så svårt med att hitta på beskrivningar om folk! de svåraste är om dem man känner bäst - det finns ju så mycket att välja så man kommer inte på ett endaste dugg...
Jaja, har kanske 10 st kvar av 96, så det är inte så farligt. Än. 9 dagar kvar. 7 dagar kvar att hinna fixa det på. Jag har ju hela helgen på mig!
ja, morgongåvan får nog bli mig och så kanske man hittar något i Köpenhamn.
Har alla här något lånat, något blått...? Inte för att jag har det, men man undrar hur vanligt det är? För det är väl kanske sånt man SKA ha. Jag nöjer mig med något blått och något nytt, men jag tror det ska gå bra ändå.
Idag fyller min kära sambo, snart man, 29 år. *blåser i krullpipa tutuuuuu*
caprea
Hoppas man orkar med en nattagåva
Något lånat, något blått och något nytt har jag fått ihop av en händelse. Då känns det ganska enkelt att bara fixa något gammalt... kanske...
jag skippar nått nytt... osv.. fast egentligen har jag nog lyckats med det ändå... eller nej.. inte något lånat.. om inte oasishållaren till brudbuketten kan räknas som lånad.... ha ha
bröllopsnatten.. min m2b tror att vi ska orka rumla runt. jag tror att jag är död av trötthet... vi har inte "hållt" på oss och nån större senasation lär det inte bli.. men kanske morgonen därpå.. hm.. INGEN stor fråga i min värld..
hitta på beskrivningar - tjaa det kan nog bli klurigt... försök tänka på ytliga intressen som folket har.. jag tänkte skriva nåt om min mammas syintresse tex...
nenne - din karl måste vara av en väldigt fin årgång.. ha ha....
hmmm... gammalt nytt etc...
klänningen är ny, skorna, halsbandet, hårdekorationen och underkläderna (!) är gamla, örhängena fick jag i somras och den lilla vita handväskan har jag lånat eftersom alla mina är stora praktiska saker i svart... fast jag har inte tänkt att jag ska få ihop allt det där utan det bara blev så... men nu är det ju bara blått som fattas... man kan ju alltid sy in en liten blå sytråd i klänningsfodret om man verkligen bryr sig... fast det gör jag ju inte... och lyckopengen i skon går fetbort som min kollega skulle sagt...
jag döööör! Just nu skulle jag kunna såga upp mig på studs!
jaja, imorgon är en anann dag
Viktualia
ett riktigt praktexemplar dessutom! Kan både laga mat och tvätta och mangla (!!).
neeeej SÄGA upp mig ska det vara *fnissar*
nenne... fniss fniss... det är tillåtet att bli le på sitt jobb ibland... men såga upp sig.. näee... det går inte!
viktualia
nä, det kan bli väl makabert. tur att dan snart är slut.
här är det annars stillestånd i bröllopsplaneringen.. köpa gästbok känns som nästa steg i min värld...