• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • okt2006

nenne78: kan inte annat än att hålla med!!

Förresten - om någon undrade vad "finnas på hakan" är för något så menade jag förstås FINNAR på hakan...

• caprea

tack för alla kramar! de hjälper ska ni veta... det går framåt på vår jättelista att klara av saker... porslinet e bokat iaf- skönt så gästerna har ngt att äta på =)

• TissTass

Usch då Caprea! Verkligen dålig tajming..hoppas stenen hittar ut i god tid!

Vi har faktiskt inte gjort fler vigselprogram än vad vi har gäster, det kommer nog förvisso andra och kikar, men då får de ta varsin psalmbok.

Vi kommer att ha:
    Ingångsmusik: Bröllopsmarsch från Delsbo
    Psalm: 181 (Morning has broken)
    Solosång: Annie´s song av John Denver
    Psalm: 411
    Solosång: Lyckorus ev Elin sigvardsson
    Psalm: 84
    Utgångsmusik: Gavotte

• Fru Brorsson

Min vänstra mandel är lite öm och ser lite svullen ut. Hoppas det inte blir halsfluss, nästa vecka har jag fullt upp.

*Måndag--Göra hårförlängning
    *Tisdag--Nagelförlängning, tatuering
    *Onsdgag--Träffa nya prästen
    *Torsdag--Hemlis till min blivande (Vågar inte skriva det här)
    *Fredag--Hämta brudklänningen

Kan inte få halsfluss!!!!

• svarta

Av alla fasor, så är nog att jag skulle bli sjuk den största. Jag har inte varit sjuk på jag vet inte hur länge, men nu senaste tiden har jag gått med lite småfeber och allmän olustkänsla. Kanske bara är nervositet? Hoppas...

Hoppas att vi alla håller oss friska och pigga så att vi får riktigt trevligt!

• nenne78

holá!
    sitter med festhäftet och jag fattar inte vad som hänt. Flera namn som jag vet vi har skrivit förklaringar till är borta. Verkar som någon annan glömt spara (hur mna nu kan missa plingplongrutan med yes eller no)... jaja, jag har ju hela helgen på mig...

Jag har precis varit sjuk, så jag hoppas jag har tillräckligt med antikroppar!

Idag fick jag ansiktsbehandling, vad skööönt det var!! Utom när hon skulle klämma pormaskarna.... woah!

Efter lite hämt-thai och en påse godis och chips är man ganska trött. Hann inte hämta ut ringarna heller, får bli på måndag. Nu måste jag spåna vidare i festprogrammet, so long girs!

• Gumsigos

Super deppigt! Ni som har osa på söndag hur har det gått för er? Satt o kollade gäst listan. 25 inkl oss kommer, 13 kommer inte, 14 har inte svarat...

• aircondition

Vi har OSA på söndag. 7 har inte svarat. 1 av ett par har tackat nerj, pga fotbollsresa till England. En av de som inte svarat är min bror!!! Jag vet faktiskt inte om han kommer .... jag tycker det är dåligt... Jag kommer att ringa på måndag till de som inte svarat och höra efter hur de tänker göra. Det är inte jag som ska skämmas. Det är dom!

• nenne78

dåligt att inte ens svara, men brorsan kanske ser sig som så självklar??

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5