• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

Tack viktualia! Suddgummi funkar inte. Ska ringa skomakaren imorgon! :)

• Fru Brorsson

svarta

Fina bilder!

Håller med om att svarta katter oftast ser ut som en svart klump med lysande ögon. Det gör vår Black Sabbath med! :D

• Linnea J

det ska tydligen vara bättre väder på ingående lagom till den 28 men det tror jag på när jag ser det på morgonen, lite moln gör inget men jag skulle gärna vilja ha några utebilder så jag hoppas inte att det regnar alölt för mkt.. lite dis klarar nog klänningen av iaf... håller tummarna för mirakulöst väder hela oktober ut..

• MiaMoore

Grattis svarta! Fina bilder och coola kissar!

Hoppas skorna blir fina igen, Tiima! Jag vet hur det är med skostrul...

En bild till på oss uppe. www.familjeliv.se/hem/alekto/galleri.php

Angående vädret; den 7/10 ösregnade det precis som utlovat fram till en timme före vigseln, sedan var det grått och mörkt ända fram till vi avlade våra löften i lyrkan. Då tittade solen fram och sedan kunde vi köra en andra fotografering efteråt, och då utomhus som vi önskat från början! Håller tummarna att vädergudarna och gudinnorna är snälla för er andra också.

• okt2006

Märkligt - min story är EXAKT som MiaMoores, dvs
    "den 7/10 ösregnade det precis som utlovat fram till en timme före vigseln, sedan var det grått och mörkt ända fram till vi avlade våra löften i lyrkan. Då tittade solen fram och sedan kunde vi köra en andra fotografering efteråt, och då utomhus som vi önskat från början! Håller tummarna att vädergudarna och gudinnorna är snälla för er andra också."

• okt2006

Tilly: jättefina bilder!! Det ser verkligen väldigt varmt ut, för att vara 14 oktober!!

svarta: också jättefina bilder, hoppas på ännu fler snart! Otroligt snyggt med det svart bandet i midjan!

• nenne78

Tilly
    oh my god, ni ser ut att vara tagna från Bröllopsmagasinet!

svarta
    håller med okt2006 - vill se fler bilder! Ni var också jättefina!

ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder i helgen. *suck*

• viktualia

... hm.. hur gick det till när det blev min uppgift att skriva alla gästpresentationerna.... det måste vara nån annan som inte vill... hm....

annars poppar det detaljer i min stackars skalle i en sån takt att inte ens jag hinner skriva komihåglistor.. fniss fniss... en sak som flyttar in där är i alla fall: Musik till dansen - ska redigeras och läggas i en mapp på datorn... INGET "springa fram och byta låt"-joxande tack!

• okt2006

viktualia: så tyckte jag det var för mig med - ju fler saker jag bockade av på listan, desto fler saker kam jag på som måste göras. Min man tyckte mest att "det ordnar sig", medan jag tyckte att "hur ska det ordna sig om inte jag ordnar det?".

Tänk dock på att ni är två i detta, gör inte allting själv!! Och dessutom behöver inte varenda liten detalj vara perfekt för att brölllopsdagen ska bli underbar - det blir den ändå! Ingen lägger märke till alla små detaljer ändå!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5