• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Zemiramis

På lördag smäller det omg vad tiden gått fort! MEn det ska bli så roligt!

• MiaMoore

Hmm..låg visst en dag före igår kväll... Menade ju att undra vilka som står på tur att bli fruar I MORGON, lördag?

Okej, Zemiramis blir gift då, vilka mer?

• Linnea J

vill egentligen inte vara petig Miamoore men eftersom du rättat dig själv en gång.. imorrn är det ju fredag!! hihihihi.. om TVÅ dagar är det lördag?! vilka står på tur då??

fast jag räknar helst som du..vill att helgen ska komma nu!!!

• viktualia

fniss fniss... MiaMoore är nog dimmig i huvudet i nån slags "efterbröllopsnurr"... hi hi hi....

själv sitter jag mest på nålar över hur det ska gå när min m2b svensexas idag. OTROLIGT fånigt och onödigt eftersom det är vettiga människor som är i farten och jag litar på att de sköter sig. Och ÄNDÅ kan jag inte sluta grubbla... hur ska det då bli ikväll när jag går hemma och väntar på att de ska leverera hem honom ?!?!? *suckar högljutt*

• nenne78

viktualia
    jag tror han kommer vara speedad av lyckorus! Vad kul att höra hur det gick sen!

• viktualia

nenne!!! tack! det har du säkert rätt i... det är bara jag som måste krångla och vara orolig och YTTERLIGT fånig!

• nenne78

klart man får vara lite orolig!

• MiaMoore

Men jösses...ska det aldrig bli helg?? Ska jag aldrig få koll på läget igen?? *s* Oh well...japp, det är nog någon slags efterbröllopssnurr blandat med graviditetsdemens!

viktualia; jag förstår dig. Det handlar nog återigen mycket om det berömda kontrollbehovet... Jag hade känt som du. Min älskling bad dock att slippa svensexa, och inte sörjde jag för det... Men det går nog bra, ska du se. Tror att svensexor brukar vara ganska städade, trots allt (till skillnad på alla filmer man ser).

• viktualia

vad ni är goa som tröstar lite.... har beklagat mig lite för en av kollegorna som har två tonårssöner... hon var också förstående... för det är väl inte tonårsvarning på svensexor?!?!?

• viktualia

Nu vet jag:
    min blivande svåger ringde nyss från svensexan... de har relaxat, spelat bowling och ska äta/dricka lite. Leverans av prinsen hem blir vid midnatt.

fy fnnnnnnnnnnnnnnnnnnn vad avis jag är... här har jag suttit på jobbet och möglat och FORTFARANDE inte kommit iväg till bussen... den går om en halvtimme... *frustrerad*

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5