Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Status på herrn efter svensexan: Fniss.. jag har ju inte hunnit se honom i dagsljus... men hans lustiga polare hade lurat ner honom i SOLARIUM!!!!! Den minnesgoda minns mina grubblerier på det temat.. om JAG skulle sola eller inte.... det grubblade jag över i somras när jag var som sommarbrunast. *asgarv* Får ta mig en titt och jämföra och se om jag också måste sola eller inte.
Annars stank han tequila och var ganska fnissig. Och GRYMT GRYMT stolt över mig som hade lyckats hålla truten så länge!!!
okt2006
Såg din lista i den här tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1914844.html
Facinerande vad lite av det där som återstår i min värld.... skön känsla... fast några saker stämde förstås...
- vickan glider vidare....
hm... pladdrar visst här för mig själv.... men iiiiiiiiii det är 8 dagar kvar...
HUR konstigt som helst!!!! En dag som jag drömt om sen jag fattade vad bröllop är för något och konkret drömt om sen jag såg min blivande man för första gången för drygt 6 år sedan.... Verkligen konstig och overklig känsla!!
Temperaturen höjs hos omgivningen och min mamma gör konstiga saker. Som att för FÖRSTA gången i sitt liv gå och köpa hårgelé i nåt slags ryck att bli dundersnygg på enda dotterns bröllop.... *skrattar*
Hur är läget i 28/10 - gänget?!?!?
Wow nu är det dags för nästa sudd med oktoberbrudar att blir fruar!!!
Hur känns det inför morgondagen?
Lycka till allihopa och hoppas att ni får den bästa dagen i era liv!!
Lyckospark till alla!!
Ja du Viktuakia, jag får lite panik när jag lästa det du skrev, om 8 dagar!!!! Tiden har bara runnit iväg de senaste månaderna tycker jag.
Det känns som om jag har det mesta under kontroll, det enda "stora" som är kvar är att skriva ut festprogramet och att göra bordsplaceringen, sen har jag iofs en lång att göra lista, men det är sånt som vi ska göra på torsdag och fredag när vi är lediga, som att hämta kläder mm.
Nu är det snart bara vi sista oktober brudar kvar........längtar!!
Läget är bra här med. Vi har riktigt mycket kvar att göra, men å andra sidan har jag riktigt mycket tid. SEMESTER!! Mumma . Sambon var rätt stressad här om dagen och började prata om att jag inte skulle rida och sånt, hmmm. Men nu känns han avstressad och har övertygat mig om att vi ska åka på mässa imorgon. Lite knasigt, men vi kan ju återigen utnyttja bilresan för planering
.
tråkigt väder idag, men mycket gulorangea löv i alla fall! Hoppas alla får en fantastiskt vacker bröllopsdag!
ja, alltså de som gifter sig idag.
Grattis alla nyblivna oktoberbrudar!!! Och lycka till ni som ännu har ert kvar!
Okt2006, GRATTIS har plöjt bland alla sidorna i denna tråd från din dag och några veckor framåt, verkar som ni hade det underbart även om lite stressigt! Finns det berättelse/bilder som jag missat? jag såg en ni såg jättefina ut!
www.pixbox.se/usr_show_id37412_page0_order1.html
hela 2 (två) bilder från vår dag