• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • MiaMoore

Åh, så skönt, vikualia! Då har det löst sig! Härligt att ni får den fotograf ni vill ha! Och snart komer fästmannen hem från svensexan, också.

Har lagt in fler bröllopsbilder, minns inte om jag sagt det redan. Sanslöst snurrig i skallen...

www.familjeliv.se/hem/alekto/galleri.php

• viktualia

MiaMoore - fniss fniss... din virrpanna... jo det tror jag att du har sagt.. fast jag hade inte sett bilderna på dig före tjockisfasen.... skoj skoj.....

Sitter i soffan med en öl och är helt stenlugn numera... Udda efter en dag i kaos (KAN ha berott på 11 timmars arbetspass...)

Bröllopsjox: svärmor anmälde en diabetiker. Jag som vurmar för alla specialätare blev NÖJD över att få koll på det, innan sista avstämning med cateringfirman!

• okt2006

viktualia: är det din mamma som råkar veta att en gäst är diabetiker, eller har gästen bett henne hälsa det? Jag är själv diabetiker och brukar aldrig meddela det eftersom jag inte vill ha specialkost eller tråkiga efterrätter...

• Fru Brorsson

Imorgon blir man altså fru!!!!!!! Helt otroligt!!!!!!!!! Nu är jag nervööös!!!

YEEEYYY!!!!!

• nenne78

grattsi i förskott alla 21 oktoberbrudar!!!!
    ************lyckokram**************

• okt2006

Instämmer i heja-ropen: grattis och lycka till imorgon!!

viktualia: vad var det för status på fästmannen när han kom hem igår?

• lana2810

Jag med (instämmer i hejaropen alltså)! Lycka till imorgon!!
    Själv sitter jag med lyckopirr i magen och avslutar jobb samt förbereder kunder och kollegor på att jag ska ha semester.
    Underbart . Har bara tagit ledigt strödagar hittills i år och då mest när det behövts extra hjälp i företaget hemma. Känns skönt och overkligt, även om jag inte har tid att ligga i någon hängmatta precis. Det börjar bli dags att titta på det där med bordsplacering tex.

• viktualia

okt2006 - det var svärmors kompis (bjuden till bröllopet för att hon står min m2b nära) som hade pratat med svärmor om att hon ju måste ha specmat för att hon är diabetiker. Tanten är av den livrädda sorten som blir döskraj så snart något sött landar på hennes läppar. Så JA, det är hon som väljer sockerfritt! INTE vi som tvingar henne!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5